Libnet.ro
UNICEF

05:30

Companiile romanesti nu-si respecta clientii, sustin specialistii. 5 sfaturi pentru manageri

România Liberă România Liberă,
Companiile romanesti nu-si respecta clientii, sustin specialistii. 5 sfaturi pentru manageri

Perioada sarbatorilor de iarna intinde la maximum nervii clientilor, care se plang de calitatea serviciilor pentru ca, in Romania, relatia dintre client si prestatorul de servicii - indiferent ca vorbim de o simpla frizerie, retail, turism sau chiar autoritati ale statului - a fost mereu una tensionata. in consecinta, an de an, numarul plangerilor si sesizarilor catre ANPC creste. Potrivit specialistilor in resurse umne, cauza principala a acestei stari de fapt este lipsa unei bune comunicari intre cele doua parti. in plus, sintagma clientul nostru, stapanul nostru ramane, in continuare, la stadiul de maxima si in niciun caz politica oficiala a companiilor. continuă pe România Liberă

ştiri din Economie

ştiri de la România Liberă

actualitate, 05:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2289 seconds )