Libnet.ro
UNICEF

00:07

Daca facem Tunel de la Comarnic la Brasov e mai ieftin. Iata pretul

Adevărul Adevărul,
Daca facem Tunel de la Comarnic la Brasov e mai ieftin. Iata pretul

Miliarde si miliarde arunca Romania pe autostrazi care niciodata nu se finalizeaza. Pe tronsonul Comarnic-Brasov ar trebuie sa plateasca si urmasii-urmasilor nostri, daca am lasa sa fim batjocuriti cu preturile propuse si lansate in spatiul public. Mai jos va fac un calcul simplu si darnic prin care arat ca si daca am face un tunel prin munte tot mai ieftin ar iesi autostrada. continuă pe Adevărul

Daca facem Tunel de la Comarnic la Brasov e mai ieftin. Iata pretul.

Miliarde si miliarde arunca Romania pe autostrazi care niciodata nu se finalizeaza. Pe tronsonul Comarnic-Brasov ar trebuie sa plateasca si urmasii-urmasilor nostri, daca am lasa sa fim batjocuriti cu preturile propuse si lansate in spatiul public. Mai jos va fac un calcul simplu si darnic prin care arat ca si daca am face un tunel prin munte tot mai ieftin ar iesi autostrada.

Autostrada Comarnic - Brasov, in aer. Ministrul Transporturilor amana o decizie finala si continua pana in aprilie discutiile pe marginea concesiunii care obliga statul roman sa plateasca 325 de milioane de euro anual timp de 26 de ani

Proiectul de concesiune pentru autostrada Comarnic - Brasov a ramas deocamdata in aer, desi Ministerul Transporturilor avea termen ca pana in 15 februarie sa transeze problema si sa anunte daca va continua proiectul sau va renunta la concesiunea cu Vinci-Aktor-Strabag, proiect ce presupune niste costuri foarte mari pentru statul roman: plati anuale de 325 de milioane de euro timp de 26 de ani, adica 8,5 miliarde de euro pana la finalul concesiunii. Sambata, ministrul Ioan Rus a anuntat ca va continua discutiile pana in luna aprilie atat cu asocierea din concesiune, dar si cu alte institutii financiare internationale precum BEI, BERD sau cu Eurostat, in ideea unei restructurari a proiectului pe un model financiar mai eficient. Victor Ponta in 2013: Daca autostrada Comarnic-Brasov nu este gata pana in 2016, nu mai candidez la parlamentare.

Rus: Proiectul autostrazii Comarnic-Brasov trebuie restructurat

Proiectul Autostrazii Comarnic-Brasov va merge mai departe daca se va reusi restructurarea acestuia, respectiv identificarea unui model financiar mai eficient pentru bugetul Romaniei, la realizarea caruia sa participe si institutii financiare internationale, precum BEI sau BERD, iar pe aceste coordonate ale restructurarii proiectului discutiile cu consortiul Vinci-Strabag-Aktor vor continua pana in luna aprilie, a declarat, sambata, pentru AGERPRES, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, potrivit Agerpres. Proiectul Autostrazii Comarnic-Brasov va merge mai departe daca se va reusi restructurarea acestuia, respectiv identificarea unui model financiar mai eficient pentru bugetul Romaniei, la realizarea caruia sa participe si institutii financiare internationale, precum BEI sau BERD, iar pe aceste coordonate ale restructurarii proiectului discutiile cu consortiul Vinci-Strabag-Aktor vor continua pana in luna aprilie, a declarat, sambata, pentru AGERPRES, ministrul Transporturilor, Ioan Rus, potrivit Agerpres.

EXCLUSIV Autostrada Comarnic - Brasov ar putea sa coste doar 1 miliard de euro si ar putea fi facuta si din fonduri europene. Informatia apare in Master Plan, insa autoritatile au decis sa prelungeasca discutiile pe marginea concesiunii care presupune sa

Traseul autostrazii Comarnic - Brasov a fost revizuit, iar costurile proiectului au fost estimate la doar 1 miliard de euro in ultima varianta din Master Planul de Transport, au explicat pentru HotNews. ro surse apropiate situatiei. In plus, tronsonul este unul eligibil pentru fonduri europene nerambursabile si ar putea fi realizat printr-un mix fonduri europene + buget de stat + imprumuturi de la institutii precum BEI sau BERD, iar costurile finale ale proiectului ar putea fi si mai mici daca s-ar licita intr-o procedura transparenta si care sa asigure o adevarata competitie intre constructori. Desi informatiile se regasesc in Master Plan, autoritatile au decis, sambata, sa mai prelungeasca inca doua luni discutiile cu asocierea Vinci-Strabag-Aktor pe marginea concesiunii Comarnic-Brasov, care presupune un cost de constructie de 1,8 miliarde de euro. Pentru aceasta, statul roman va plati anual cate 325 milioane de euro timp de 26 de ani, adica 8,5 miliarde de euro pentru constructia, operarea si intretinerea celor 53 de km de autostrada.

Ioan Rus, Transporturi: Actualul proiect al autostrazii Comarnic - Brasov trebuie restructurat

Proiectul Autostrazii Comarnic - Brasov va merge mai departe daca se va reusi restructurarea acestuia, respectiv identificarea unui model financiar mai eficient pentru bugetul Romaniei, la realizarea caruia sa participe si institutii financiare internationale, precum BEI sau BERD, iar pe aceste coordonate ale restructurarii proiectului discutiile cu consortiul Vinci-Strabag-Aktor vor continua pana in luna aprilie, a declarat, azi, pentru Agerpres, ministrul Transporturilor, Ioan Rus.

Constructia autostrazii Comarnic-Brasov, din nou amanata. Ministrul Transporturilor cere un model financiar eficient

Constructia autostrazii Comarnic-Brasov va fi din nou amanata. Actualul proiect va merge mai departe doar daca se va reusi restructurarea acestuia, spune ministrul Transporturilor. Discutiile cu consortiul care.

Ministerul Transporturilor cauta un model financiar eficient la Comarnic-Brasov

Statul vrea sa gaseasca un model financiar mai eficient in raport cu bugetul si sa atraga finantare de la institutii financiare internationale pentru autostrada Comarnic Brasov, iar discutiile cu consortiul selectat vor continua pana in aprilie, a.

Autostrazi: proiectul Comarnic-Brasov se amana din nou, pana in aprilie

Dupa mai multe amanari anterioare, Ministerul Transporturilor urma sa prezinte situatia si decizia cu privire la realizarea Autostrazii Comarnic-Brasov pana in 15 februarie 2015, dar acum anunta o noua amanare: luna aprilie.

Autostrazi 2015: semnarea contrctului pentru proiectul Comarnic-Brasov se amana din nou, pana in aprilie

Dupa mai multe amanari anterioare, Ministerul Transporturilor urma sa prezinte situatia si decizia cu privire la realizarea Autostrazii Comarnic-Brasov pana in 15 februarie 2015, dar acum anunta o noua amanare: luna aprilie.

Moise Guran: Comarnic-Brasov, o fantoma ce refuza sa moara. Aiurelile lui Sova ar urma sa fie platite si de noi, si de copiii, dar si de nepotii nostri

Proiectul de concesiune pentru autostrada Comarnic - Brasov ramane in aer. Ministrul Transporturilor Ioan Rus a amanat luarea unei decizii finale, prin care sa fie transata problema concesiunii si anunta ca.

ştiri din Economie

ştiri de la Adevărul

actualitate, 00:07

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2153 seconds )