17:30

DNA critica modificarile Codului Penal

Antena3 Antena3,
DNA critica modificarile Codului Penal

DNA a avertizat ca, daca vor fi adoptate modificarile Codului Penal, parlamentarii trimisi in judecata pentru fapte de coruptie ar putea fi achitati, iar cei care au primit condamnari definitive ar putea fi. continuă pe Antena3

Reactia DNA la modificarea Codului Penal.

Directia Nationala Anticoruptie DNA) considera ca, in urma modificarilor la Codul Penal, parlamentarii, primarii si presedintele nu vor mai putea fi cercetati si sanctionati pentru infractiunile de coruptie, precum luarea de mita si abuzul in serviciu. Directia atrage atentia ca 28 de parlamentari sunt cercetati de DNA si ca alti 100 de alesi locali sunt implicati in procese instrumentate de DNA. Citeste si: Basescu: USL continua lovitura de stat. Voi trimite modificarile Codului Penal .

PDL va ataca la CCR modificarile Codului Penal.

Liderul grupului PDL din Senat, Cristian Radulescu, a declarat, miercuri, ca formatiunea sa va ataca la Curtea Constitutionala modificarile la Codul penal adoptate de catre Camera Deputatilor, transmite Mediafax. Sunt de parere ca orice prevedere care poate sa duca la orice urma de indoiala cu privire la crearea unui statut diferentiat al parlamentarilor fata de functionarii publici obisnuiti este o prevedere proasta si trebuie sa fie evitata. Din cauza aceasta, prevederile care au fost .

Purtatorul de cuvant al Guvernului nu stie nimic despre modificarea Codului Penal.

Purtatorul de cuvant al Guvernului, Mirel Palada, a declarat, la Digi 24, ca nu detine nici o informatie despre modificarea Codului Penal si ca nu poate sa redea pozitia premierului asupra acestui subiect, pentru ca abia s-au intors din Africa de Sud. Citeste si: Doar secretarele si soferii vor mai raspunde pentru conflict de interese Reactia premierului Victor Ponta fata de modificarile Codului penal intarzie, in contextul concertului de ingrijorari interne, dar si externe. Pana miercuri .

Ambasada SUA, fata de modificarea Codului Penal: Aceasta actiune reprezinta o indepartare de la principiile transparentei. E un semnal descurajator pentru investitori

Ambasada Statelor Unite la Bucuresti a transmis, miercuri, o reactie dura fata de modificarile Codului Penal, relateaza HotNews. Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile.

Reactie dura a Ambasadei SUA fata de modificarea Codului Penal: Un pas inapoi pentru Romania, o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept, un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei

Ambasada SUA a transmis o reactie extrem de dura fata de modificarile Codului Penal din sedinta de ieri a Camerei Deputatilor. Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei, se arata in pozitia Ambasadei SUA transmisa HotNews. ro. Reactii negative la adresa votului din Parlament au venit miercuri si din partea Ambasadei Olandei si de la Comisia Europeana.

Reactie dura a Ambasadei SUA fata de modificarea Codului Penal: Un pas inapoi pentru Romania, o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept, un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei/ Rea

Ambasada SUA a transmis o reactie extrem de dura fata de modificarile Codului Penal din sedinta de ieri a Camerei Deputatilor. Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei, se arata in pozitia Ambasadei SUA transmisa HotNews. ro. Reactii negative la adresa votului din Parlament au venit miercuri si din partea Ambasadei Germaniei, Ambasadei Olandei, Comisiei Europene si a Marii Britanii.

Reactii internationale dure fata de modificarea Codului Penal. Pozitia Comisiei Europene, a Ambasadei SUA, Germaniei, Marii Britanii si Olandei / Un pas inapoi pentru Romania, o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept, un sem

Ambasada SUA a transmis o reactie extrem de dura fata de modificarile Codului Penal din sedinta de ieri a Camerei Deputatilor. Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei, se arata in pozitia Ambasadei SUA transmisa HotNews. ro. Reactii negative la adresa votului din Parlament au venit miercuri si din partea Ambasadei Germaniei, Ambasadei Olandei, Ambasada Marii Britanii si Comisiei Europene.

REACTIA Ambasadei SUA dupa modificarea Codului Penal: E un semnal descurajator pentru investitori.

Ambasada Statelor Unite la Bucuresti a transmis, miercuri, o reactie dura fata de modificarile Codului Penal, relateaza HotNews. Aceasta actiune a Parlamentului reprezinta o indepartare de la principiile transparentei si ale statului de drept si este un semnal descurajator pentru investitori, care va afecta negativ economia Romaniei, se arata in pozitia Ambasadei SUA. Un principiu de baza al democratiei arata ca toti oamenii sunt egali in fata legii. Amendamentele la Codul Penal adoptate .

DNA reactioneaza fata de modificarea Codului Penal de catre USL: Parlamentarii nu vor mai putea fi cercetati pentru luare de mita si abuz in serviciu. Primarii vor putea sa acorde contracte finantate din bani publici sau din fonduri europene propriilor r

Directia Nationala Anticoruptie DNA) a dat publicitatii un comunicat de presa in care explica impactul pe care modificarile de marti din Parlament la Codul Penal il vor avea asupra dosarelor anticoruptie. DNA sustine ca prin aceste modificari ale Codului Penal legislatia romana va intra in contradictie flagranta cu dispozitiile conventiilor internationale anticoruptie pe care Romania le-a ratificat in anul 2002, respectiv 2004: Conventia penala impotriva coruptiei a Consiliului Europei si Conventia ONU asupra coruptiei.

SUA critica noul Cod penal. Martin Harris, ingrijorat de aceasta problema

Ambasadorul Marii Britanii in Romania, Martin Harris, a declarat ca este ingrijorat in ceea ce priveste proiectul de modificare a Codului Penal adoptat de Parlament, el considerand ca ANI si DNA sunt motorul.

ştiri de la Antena3

actualitate, 17:30

( 0.3138 seconds )