Libnet.ro
UNICEF

10:00

Emisiile Autovehiculelor

Libnet Ro
Uniunea Europeana introduce norma de poluare Euro 7, care include si emisiile cauzate de frane si anvelope

Uniunea Europeana introduce norma de poluare Euro 7, care include si emisiile cauzate de frane si anvelope

Uniunea Europeana introduce norma de poluare Euo 7, dupa ce negociatorii Parlamentului European si statele membre au ajuns la un acord privind noile limite referitoare la emisiile autovehiculelor.

Premiera in UE. Limite pentru emisiile generate de uzura franelor si a anvelopelor

UE va introduce in premiera limite pentru emisiile de particule pe care le genereaza uzura franelor si a anvelopelor, conform acordului convenit de negociatorii de la Parlamentul European si statele membre, transmite DPA preluata de Agerpres. Noile limite pentru emisiile autovehiculelor, mai putin ambitioase decat voia Comisia Europeana .

Euro 7: Acord privind noile reguli UE pentru reducerea emisiilor din transportul rutier

Negociatorii de la Parlamentul European si statele membre UE au ajuns luni la un acord privind noile limite referitoare la emisiile autovehiculelor, autobuzelor si altor vehicule, denumite Euro 7.

UE limiteaza emisiile de particule cauzate de uzura franelor si anvelopelor

Negociatorii de la Parlamentul European si statele membre UE au ajuns luni la un acord privind noile limite referitoare la emisiile autovehiculelor, autobuzelor si altor vehicule, denumite Euro 7, si, pentru prima data, se introduc limite pentru emisiile de particule cauzate de uzura franelor si anvelopelor, transmit DPA si Agerpres.

DPA: UE introduce limite pentru emisiile de particule cauzate de uzura franelor si anvelopelor

Negociatorii de la Parlamentul European si statele membre UE au ajuns luni la un acord privind noile limite referitoare la emisiile autovehiculelor, autobuzelor si altor vehicule, denumite Euro 7, si, pentru prima data, se introduc limite pentru emisiile de particule cauzate de uzura franelor si anvelopelor.

Noi reguli pentru standardul Euro 7: se aplica doar pentru autobuze si camioane

Negociatorii de la Parlamentul European si statele membre UE au ajuns la un acord privind noile limite referitoare la emisiile autovehiculelor, autobuzelor si altor vehicule, denumite Euro 7, si, pentru prima data, se introduc limite pentru emisiile.

Euro 7: Marile orase cer norme mai stricte in privinta gazelor de esapament

Aproape o duzina de orase europene importante, printre care Paris, Roma si Bruxelles, au depus luni o petitie la Parlamentul European prin care solicita standarde mai stricte privind calitatea aerului si emisiile de gaze de esapament ale autovehiculelor, potrivit AFP.

Tarile G7 si-au propus sa reduca emisiile de C02 ale autovehiculelor la jumatate, pana in 2035

Grupul statelor puternic industrializate, G7, au stabilit duminica obiectivul de a reduce emisiile de C02 ale autovehiculelor cu cel putin 50% pana in 2035, comparativ cu nivelurile din 2000.

Obiectiv G7: reducerea emisiilor autovehiculelor cu 50% pana in anul 2035

Ministrii Energiei si Mediului din G7 au stabilit duminica obiectivul de a reduce emisiile de dioxid de carbon ale autovehiculelor cu cel putin 50 % pana in 2035, comparativ cu nivelurile din 2000. Tarile din Grupul celor 7 si-au stabilit aceasta tinta concreta printr-o Declaratie comuna adoptata duminica, la finalul reuniunii de doua zile ce .

G7 si-a stabilit ca obiectiv de a reduce emisiile de C02 ale autovehiculelor cu cel putin 50 % pana in 2035

Ministrii Energiei si Mediului din G7 au stabilit azi obiectivul de a reduce emisiile de C02 ale autovehiculelor cu cel putin 50 % pana in 2035, comparativ cu nivelurile din 2000.

G7 si-a stabilit ca obiectiv reducerea emisiilor autovehiculelor cu 50%, pana in 2035

Ministrii Energiei si Mediului din G7 au stabilit duminica obiectivul de a reduce emisiile de C02 ale autovehiculelor cu cel putin 50 % pana in 2035, comparativ cu nivelurile din 2000, relateaza agentia EFE.

Reuniunea statelor statelor impotriva Euro 7 si a interzicerii motoarelor termice

Luni s-a desfasurat la Strasbourg, la initiativa Cehiei, o intalnire fara precedent, a reprezentantilor statelor membre ce se opun propunerii Bruxelles-ului privind noile standarde Euro 7 pentru emisiile auto si a interzicerii, din 2035, a autovehiculelor ce functioneaza cu combustibili fosili. A fost si o oportunitate pentru Roma reprezentata de viceprim-ministrul Matteo Salvini, de a-si reitera opozitia clara fata de interzicerea motoarelor cu ardere interna, incepand cu 2035, conform Il Sole24Ore, citata de Rador. Pozitia Italiei, sustinuta de Polonia Bulgaria si Germania .

Constructorii auto, despre normele Euro 7: Beneficiul, marginal. Preturile masinilor vor bubui

Asociatia Constructorilor Europeni de Automobile a reactionat imediat la propunerile Comisiei Europene privind noile normele de poluare Euro 7, afirmand ca sunt nerealiste si cu beneficii limitate pentru mediu, iar preturile autovehiculelor vor creste considerabil. Asociatia Producatorilor de Automobile Europeni ACEA) a declarat ca are serioase ingrijorari cu privire la propunerile Comisiei Europene de noi standarde privind emisiile de poluanti Euro 7VII pentru masini, camionete, camioane si autobuze.

Statii de incarcare pentru autovehicule electrice, in mai multe cartiere din Buzau

Primaria Buzau va amplasa opt statii de incarcare a autovehiculelor electrice in mai multe zone ale orasului, cu scopul de a reduce emisiile de gaze cu efect de sera in transporturi.

Statele UE reduc cu 35% emisiile de CO2

Statele membre ale Uniunii Europene au ajuns in noaptea zilei de ieri la un acord pentru o reducere cu 35% a emisiilor de CO2 ale autovehiculelor noi pana in 2030, insa unele tari si-au exprimat dezamagirea fata de lipsa de ambitie dupa publicarea unui raport alarmant al expertilor ONU cu privire la incalzirea climei, transmite AFP.

Masinile diesel, interzise OFICIAL: Fabricile din Uniunea Europeana, in pragul falimentului. Ce se intampla in Romania

Pe piata auto din Uniunea Europeana in 2030, pe fondul preocuparilor legate de calitatea aerului si standardele privind emisiile, vanzarile autovehiculelor diesel ar putea scadea pana la nivelul de 5%. Mai.

Uniunea Europeana introduce teste mai dure cu privire la emisiile de vehicule

Doua noi teste pentru masurarea emisiilor inainte ca masinile noi sa fie aprobate pentru vanzare vor intra in vigoare de astazi, se afirma intr-o stire aparuta in Automotive News. In prezent, testele de laborator vor fi efectuate in cadrul procedurii de testare a autovehiculelor usoare armonizate la nivel mondial WLTP), inlocuind testele NEDC New European Driving Cycle). WLTP va introduce conditiile de testare pentru masurarea poluarii nocive si a emisiilor de CO2 si ar putea ajuta la oprirea constructorilor de automobile care exploateaza lacunele de masurare pentru a se juca cu testele.

UE introduce noi teste privind emisiile autovehiculelor

Noile modele de autovehicule vor trebui sa treaca, incepand de la 1 septembrie 2017, o serie de teste noi si mai fiabile privind emisiile generate in conditii reale de condus inainte sa poata circula pe drumurile europene, a anuntat Comisia Europeana, transmite Reuters, potrivit Agerpres.

Japonia cere constructorilor auto sa verifice emisiile autovehiculelor diesel dupa scandalul Volkswagen. Toyota si Mazda, vizate de investigatie

Ministerul japonez al Transporturilor a cerut mai multor constructori auto sa verifice daca autovehiculele lor diesel respecta normele de emisii poluante, dupa ce grupul auto german Volkswagen a recunoscut ca a utilizat un soft care a trisa la testele de poluare, scrie Bloomberg.

UE ar putea sa inaspreasca testele pentru emisiile de noxe dupa scandalul Volkswagen

Uniunea Europeana ar putea introduce teste mai dure pentru masurarea emisiilor autovehiculelor in urma scandalului Volkswagen, au declarat oficiali europeni de rang inalt pentru Reuters.

actualitate, 10:00

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2222 seconds )