Libnet.ro
UNICEF

15:30

Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori

Hotnews Hotnews,
 Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori

Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata un studiu al Gfk. Astfel, 70% dintre cei chestionati au spus ca Internetul a devenit un instrument de cumparare foarte util, iar 44% mentioneaza ca retelele sociale au devenit la fel de importante ca si alte surse de informatii pentru a face cele mai bune alegeri de produse. continuă pe Hotnews

Hornbach: Serviciile oferite de retailerii de bricolaj, tot mai importante

Serviciile oferite de retailerii de bricolaj incep sa aiba, pe langa produse, o importanta tot mai mare in procesul de fidelizare al clientilor, potrivit unui studiu recent realizat de Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de bricolaj si gradinarit, se arata intr-un comunicat de presa.

Papioanele, luate tot mai in serios, in Romania.

Micile business-uri cu papioane au explodat in ultimii ani, in Romania. Sunt ele profitabile? Ce obstacole intalnesc cei care decid sa creeze papioane si sa le comercializeze? A devenit papionul un accesoriu din ce in ce mai intalnit in mediul de afaceri? Sunt cateva intrebari la care am vrut sa ne raspunda mai multi antreprenori care s-au lansat in afaceri cu papioane: Diana Oancea Mon Papion), Ghazaleh Emami ShOOka Design) si Serban Catalin Papion). Daca pentru Ghazaleh Emami totul .

ştiri din Economie

ştiri de la Hotnews

actualitate, 15:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,226 seconds )