22:00

Harghita: Romanii din afara granitelor critica autoritatile statului pentru neimplicarea in rezolvarea problemelor lor

Romanii din afara granitelor au criticat autoritatile romane, luni, in prima zi a lucrarilor Universitatii de Vara de la Izvoru Muresului, pentru faptul ca nu actioneaza consecvent si constant pentru rezolvarea problemelor cu care ei se confrunta si ca nu exista continuitate in politicile care-i privesc pe romanii din afara granitelor, relateaza Agerpres. continuă pe Hotnews

Germania: Lidera AfD vrea ca solicitantii de azil respinsi sa fie deportati pe insule din afara Europei

Lidera de extrema-dreapta a Alternativei pentru Germania AfD), Frauke Petry, a declarat sambata ca migrantii a caror solicitari de azil sunt respinse ar trebui sa fie deportati pe insule din afara continentului european, atunci cand nu pot fi repatriati in tarile lor de origine din cauza unui conflict activ, transmite agentia DPA, citata de News. ro.

AfD vrea ca migrantii carora li se respinge cererea de azil sa fie trimisi pe insule din afara Europei

Migrantii ale caror solicitari de azil sunt respinse ar trebui sa fie gazduiti pe insule din afara Europei, a declarat astazi copresedinta partidului Alternativa pentru Germania AfD, partid antiimigratie), Frauke Petry, potrivit agentiei DPA.

Raul dinlauntru, raul din afara (II)

Nici oamenii, nici societatile lor nu pot sa traiasca sub un clopot de sticla. Nu de cind termenul de globalizare a devenit o moda academica, ci de cind sunt oamenii oameni. Lumea dinlauntru si lumea din afara reprezinta unul dintre cele mai stabile si mai vechi repere care ne definesc in sens biologic, psihologic si cultural, axa ontologica a lumii vii, oricare ar fi complexitatea ei, de la cea mai simpla forma unicelulara, pina la civilizatiile inter-galactice, daca ele exista.

Romanii din Timoc: Va rog, luati-i acasa pe diplomatii romani! Au facut mult rau noua si Romaniei

Reprezentantii romanilor din Valea Timocului, Serbia, au criticat luni seara, la Universitatea de Vara de la Izvoru Muresului, faptul ca statul roman nu sprijina aceasta comunitate, care nu are scoli, biserici sau mass media in limba romana, si au sustinut ca diplomatii romani din Serbia creeaza doar probleme celor pe care ar trebui sa-i sprijine, potrivit Agerpres.

actualitate, 22:00

( 0,2001 seconds )