Libnet.ro
UNICEF

09:30

Infrastructura Piste

Libnet Ro
Drumul Osiei, gata in 3 luni! Are doua benzi, trotuare si o piste de biciclete moderne

Drumul Osiei, gata in 3 luni! Are doua benzi, trotuare si o piste de biciclete moderne

Drumul Osiei din cartierul Militari a fost reabilitat in doar 3 luni si dat in folosinta chiar inainte de inceperea anului scolar. Considerat intrecut un drum al frustrarilor, a devenit acum un exemplu de infrastructura moderna. De astazi, se circula civilizat pe doua benzi, trotuare si pista de biciclete. Drumul Osiei, dupa modernizare O strada de cosmar devine un drum sigur si confortabil .

Alba Iulia: imprumut de 15 milioane de euro pentru investitii in infrastructura

BERD acorda un imprumut de 15 milioane de euro municipiului Alba Iulia pentru a reabilita peste 15 kilometri de strazi, urmand sa fie amenajate piste pentru autobuze si biciclete, statii de incarcare a vehiculelor electrice, noi sisteme inteligente de siguranta si de gestionare a traficului, precum si un nou sistem de iluminat public.

Primaria Sectorului 4 a scos la licitatie un acord-cadru urias, de 7 miliarde lei, pentru regenerarea urbana a spatiilor publice

Primaria Sectorului 4 a scos la licitatie un acord-cadru urias, de aproape 7 miliarde lei, pentru regenerarea urbana a spatiilor publice. in baza acordului-cadru se vor putea construi pasaje, pasarele pietonale, strazi, cladiri, parcari, se vor putea reconfigura strazile dintre blocuri, spatiile publice, amenaja parcuri, piste pentru biciclete, se vor putea cumpara banci, echipamente de joaca, borduri, pavele, stalpisori, infrastructura pentru colectarea deseurilor, panouri solare etc.

FOTOGALERIE Demolari cu scandal in Prelungirea Ghencea: mai multi proprietari acuza Primaria Capitalei ca inca nu au primit banii, desi buldozerul e la poarta

Primaria Capitalei a inceput lucrarile de demolare pentru largirea celui de-al doilea transon a strazii Prelungirea Ghencea la doua benzi pe sens cu linie de tramvai si piste pentru biciclete. Desi este unul dintre cele mai asteptate proiecte de infrastructura din Bucucuresti, demolarile au starnit scandal. Cateva persoane, care raman fara locuinta, se plang ca s-au trezit cu buldozerul la poarta, desi nu au primit banii de la Primarie si nu au unde sa plece. Oamenii mai sunt nemultumiti si de faptul ca proprietatile ar fi subevaluate.

Cinci trasee noi de piste pentru biciclete in Bucuresti

Nicusor Dan, primarul general al Bucurestiului, a anuntat ca a atribuit contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului Realizare infrastructura pentru transport verde piste pentru biciclete in Municipiul Bucuresti, cu un total de 13 kilometri. Am atribuit contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului Realizare infrastructura pentru transport verde piste pentru .

NICUSOR DAN: Am atribuit contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate privind proiectul construirii pistelor de biciclete

Primarul general al Capitalei Nicusor Dan a anuntat ca a fost atribuit contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului Realizare infrastructura pentru transport verde - piste pentru biciclete in Municipiul Bucuresti, prin care vor fi realizate cinci trasee prioritare prevazute in Planul de Mobilitate Urbana Durabila 2016-2030 pentru regiunea Bucuresti-Ilfov, cu o lungime totala de aproximativ 13 km, care leaga zone importante ale orasului.

Nicusor Dan promite cinci noi trasee de biciclete in Capitala in ce stadiu se afla proiectul si care sunt zonele vizate

Primarul general al Capitalei, Nicusor Dan, a anuntat ca Bucurestiul va avea cinci noi trasee pentru biciclisti, dupa ce a fost atribuit contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate aferent proiectului Realizare infrastructura pentru transport verde piste pentru biciclete in Municipiul Bucuresti, scrie ziare. com. Cele cinci trasee, prevazute in Planul de Mobilitate Urbana Durabila 2016-2030 pentru regiunea Bucuresti-Ilfov, au o lungime totala de aproximativ 13 kilometri si vor lega principalele zone ale orasului. Cinci noi piste pentru biciclisti .

Nicusor Dan a comandat studiul de fezabilitate pentru 13 km de piste de biciclete

Edilul Capitalei, Nicusor Dan, a anuntat ca a atribuit contractul pentru Studiului de Fezabilitate aferent proiectului Realizare infrastructura pentru transport verde piste pentru biciclete.

ANALIZA Bilantul sumbru al masurilor luate de primariile din Capitala pentru ca bucurestenii sa nu mai stea blocati in trafic. Cum se va circula in aceasta toamna

A inceput scoala, iar traficul din Bucuresti a inceput sa se aglomereze, luni dimineata mai multe bulevarde fiind blocate. Primaria Capitalei nu a facut mare lucru in ultimul an pentru rezolvarea problemei. Lucrarile la cele doua mari obiective de infrastructura - pasajul Doamna Ghica si largirea strazii Prelungirea Ghencea - nu au fost finalizate din lipsa banilor, iar santierele sunt in desfasurare. Alte lucrari mari, care pot decongestiona traficul, nu au inceput. in plus, sunt in desfasurare lucrari la reteaua de termoficare, pe Pantelimon, in Ferentari, dar si lucrari la alte retele, pe Splaiul Unirii, Soseaua Fundeni, Vasile Milea, ceea ce va duce in mod sigur la ambuteiaje in zona. Piste de biciclete noi nu s-au facut, iar benzi dedicate transportului in comun, doar 1 km.

Ministrul Mediului: Am depus un proiect de lege pentru a reglementa infrastructura de piste de biciclete

Ministrul Mediului, Tanczos Barna, a anuntat ca a fost depus un proiect de lege de catre parlamentarii UDMR pentru reglementarea infrastructurii de piste de biciclete, precizand si faptul ca trebuie regandit Codul Rutier pentru a asigura siguranta celor care folosesc mijloace alternative de deplasare.

Un comisar-sef de la Politia Rutiera face o propunere viitorilor parlamentari: Banii din amenzile de circulatie sa fie folositi obligatoriu la infrastructura rutiera Sondaj

Sumele rezultate din achitarea amenzilor vor fi folosite exclusiv in scopul finantarii proiectelor de infrastructura rutiera, este propunerea pentru viitorul Guvern sau pentru noii parlamentari facuta de seful serviciului rutier Maramures, comisarul sef Dorin Gherman. Potrivit acestei propuneri, sumele adunate din amenzile de circulatie nu vor mai putea fi alocate de catre primari in alte directii, de pilda la plata angajatilor primariei ori la alte cheltuieli, ci vor fi utilizate obligatoriu la construirea de drumuri, trotuare, piste pentru biciclete, locuri de parcare, montarea de indicatoare, aplicarea de marcaje, amenajarea de sensuri giratorii, semaforizari.

Editiadedimineata.ro: Pandemia favorizeaza ciclismul urban in Europa. Bucurestiul, un timid pe doua roti

Pandemia nu a adus numai lucruri negative, ci si schimbari in bine. Biciclistii din marile orase europene se bucura de investitii consistente in infrastructura, pe masura ce bicicleta este vazuta ca un mijloc de transport ideal, care respecta distantarea sociala. Bucurestenii insa trebuie sa mai astepte pana cand vor vedea piste pentru biciclisti pe toate marile artere de circulatie.

UPDATE Primaria Sectorului 1 va cheltui circa 5 milioane de euro pe un sistem de bike-sharing OPTAR: Este inutil sa faci acest sistem inainte sa faci infrastructura

Primaria Sectorului 1 va cheltui circa 5,5 milioane de euro pentru realizarea unui sistem inteligent de bike-sharing, potrivit unui proiect aprobat marti de Consiliul Local Sector 1. Potrivit indicatorilor tehnico-economici aferenti, ar urma sa se realizeze 44 de statii cu 390 de biciclete mecanice, dar si 5 parcari pentru biciclete. Reprezentantii asociatiei OPTAR spun ca este o cheltuiala inutila, deoarece astfel de sisteme trebuie gandite la scara intregului oras, de Primaria Capitalei, nu la nivel de sector, iar mai intai trebuie facuta reteaua principala de piste pentru biciclete.

FOTO Primaria Capitalei a inceput demolarea cladirilor pentru largirea strazii Prelungirea Ghencea la 4 benzi

Primaria Capitalei a inceput marti demolarea cladirilor aflate pe partea stanga a strazii Prelungirea Ghencea, pentru largirea arterei la 4 benzi pe sens, plus linie de tramvai, trotuare si piste pentru biciclete. Pana joi au fost demolate 6 cladiri de pe portiunea dintre bulevardul Ghencea si strada Raul Doamnei, a declarat pentru HotNews. ro Marius Coaje, consilierul pe probleme de infrastructura al primarului Gabriela Firea. Lucrarile sunt executate de Trustul de Cladiri Metropolitane Bucuresti, durata acestora fiind de 2 ani. Valoarea contractului cu constructorul este de aproximativ 73,5 milioane euro fara TVA, iar costul total, care include exproprierile, este de aproximativ 122 milioane euro.

Piata autohtona de biciclete a ajuns la 60 de milioane de euro. Expert: Cresterile ar fi imense daca ar exista infrastructura

Anul trecut in Romania s-au vandut biciclete in valoare de 60 de milioane de euro, tara noastra fiind pe locul 6 in Europa privind productia. insa cresterile ar fi imense daca ar exista infrastructura, considera expertii, care spun ca autoritatile ar putea ajuta la cresterea gradului de sanatate in randul populatiei prin investitiile in piste pentru biciclete.

Deputat USR: Este inacceptabil ce se intampla cu Aeroportul Otopeni. Una din piste este scoasa din uz pe o treime, iar cealalta se inchide periodic din cauza gropilor

Aeroportul Otopeni este pus de multe ori in situatia sa opereze cu o singura pista ce e si asa scoasa din uz pe o treime, avertizeaza deputatul USR Catalin Drula, fost consilier pe probleme de infrastructura in cabinetul Ciolos. Cealalta pista este intr-o stare precara si se inchide periodic pentru ca apar deteriorari si gropi care trebuie remediate de urgenta, sustine Drula, membru in comisia de Transporturi din Camera Deputatilor.

Gabriela Firea: Primaria Capitalei are in 2017 un buget de 1,1 miliarde de euro. 90 milioane euro vrem sa ii alocam pentru proiecte de infrastructura si parcari, doua milioane euro pentru piste de biciclete, 95 milioane pentru spitale

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a prezentat joi bugetul municipalitatii pe anul 2017 si proiectele pentru care doreste sa aloce bani. Astfel, in 2017, Primaria Capitalei are un buget estimat de circa 1,1 miliarde de euro. Din aceasta suma, primarul general vrea sa aloce 95 milioane de euro pentru spitale si servicii de sanatate, circa 7 milioane de euro pentru scoli, 121 milioane de euro pentru subventia RATB, 11 milioane de euro pentru investitii ale regiei si 7 milioane de euro pentru achizitia celor 400 de autobuze, 100 de troleibuze si 100 tramvaie.

Cum dau cu bicicleta in stalp locuitorii din Mindresti, singurul cartier din Focsani unde s-au construit piste

Investitia a fost realizata cu fonduri europene, in cadrul celui mai mare proiect de infrastructura de care a beneficiat municipiul.

Nicusor Dan si-a prezentat programul pentru Bucuresti: care sunt marile prioritati ale candidatului USB

Nicusor Dan, presedintele Uniunii Salvati Bucurestiul USB) si candidat la Primaria Capitalei, a postat pe pagina de Facebook programul electoral. Documentul are 18 puncte si atinge principalele probleme ale orasului. La capitolul mobilitate, Nicusor Dan propune terminarea Soselei de Centura si a traversarilor peste aceasta, benzi unice pentru autobuze si troleibuze; cresterea vitezei autobuzelor si troleibuzelor, orar afisat si respectat de catre acestea, metroul usor pe infrastructura CFR existenta - triplarea astfel a lungimii retelei de metrou, mari parcari la intrarile in oras; parcari de-a lungul primului inel de circulatie, piste reale si parcari pentru biciclisti. Alte propuneri: rascumpararea terenurilor retrocedate in parcuri, modernizarea infrastructurii RADET, construirea de crese si gradinite, desfiintarea sectoarelor si exproprierea proprietarilor care isi degradeaza cladirile istorice.

12 masuri pe care viitorii primari ai Capitalei trebuie sa le ia pentru a imbunatati viata in Bucuresti si a scapa orasul de traficul infernal

Traficul in Bucuresti este de cosmar, sistemul de management al traficului nu a functionat mai bine de jumatate de an, cele cateva proiecte de infrastructura au intarzieri majore, nu au inceput proiecte noi, nu avem piste pentru biciclete, trasportul in comun functioneaza din ce in ce mai prost, nu avem benzi unice pentru RATB, nu avem parcari. Uniunea Europeana a declansat procedura de infringement pentru poluare cu praf, iar bucurestenii pot ramane oricand fara apa calda si caldura, RADET fiind in colaps. Asta desi in 2015, circa 1,6 miliarde lei din bugetul municipalitatii circa 4 miliarde) s-au dus pentru subventia celor doua regii. Bazat pe experienta altor orase europene, mult mai evoluate decat noi, in mod clar nu mai putem continua asa.

actualitate, 09:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2187 seconds )