Libnet.ro
UNICEF

19:45

Litigiilor Bancar

Libnet Ro
Ce solicita si ce obtin consumatorii de la banci in 2024, in urma negocierilor din cadrul CSALB?

Ce solicita si ce obtin consumatorii de la banci in 2024, in urma negocierilor din cadrul CSALB?

Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor World Consumer Rights Day) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie! Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelorserviciilor cu comerciantii din sectorul financiar-bancar si au solicitat bancilorIFN-urilor o rezolvare amiabila, in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB), .

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obtinut sume totale de 1 milion de lei in 2023

SAL-Fin Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923 cereri de conciliere, dintre care 472 au fost cereri acceptate, fiind indeplinite conditiile .

ASF: Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obtinut sume totale de 1 milion de lei in 2023

SAL-Fin Entitatea de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritatii de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara.

Romanii au obtinut 1 milion de lei in plus de la asiguratori, in urma negocierilor prin SAL-FIN

Romanii au obtinut 1 milion de lei in plus de la asiguratori, in urma negocierilor prin SAL-FIN, entitatea de solutionare alternativa a litigiilor in domeniul financiar non-bancar din cadrul ASF.

Cazuri concrete ale oamenilor care, nemultumiti de relatia cu banca, s-au adresat CSALB Cat dureaza negocierile si cu ce te alegi concret la final

In 2007 am achizitionat un apartament in valoare de 60. 000 Euro, creditul fiind in franci elvetieni. Rata pe care o platesc este 547 CHF, in jur de 2. 700 lei. Am cerut bancii sa-mi reduca rata, dar nu am primit un raspuns oficial. Angajatii bancii mi-au spus ca avand in vedere veniturile familiei, nu este cazul de un ajutor financiar, spune B. din Valcea. Omul s-a adresat Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB), unde dupa cateva zile a obtinut reducerea soldului cu 15%.

Ce cer romanii bancilor si ce obtin. Profilul consumatorilor care negociaza prin CSALB

Ultimii doi ani au adus modificari importante in profilul consumatorului care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB).

Consumatorul CSALB vrea sa-si renegocieze contractul cu banca sau sa rezolve amiabil litigiul din instanta

Ultimii doi ani au adus modificari importante in profilul consumatorului care se adreseaza Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB.

O noua paradigma in negocierile consumatori-banci: Initiativa de rezolvare amiabila vine din partea bancilor

In acest an, Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB) a inregistrat peste 400 de cazuri o crestere de aproape 200% fata de anul 2022), in care bancile au initiat procesul de negociere cu consumatorii.

Restructurarea creditelor a fost principala solutie gasita in negocierile consumatori-banci din acest an

Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare gasita de consumatori si banci in urma negocierilor desfasurate in acest an in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB),.

Solicit ajutor pentru esalonarea ratei creditului si invoc motive medicale. Am cerut ajutor de la firma de asigurari, dar suma oferita e infima Greutatile la plata ratelor duc la volume record de cereri de negocieri cu bancile

Restructurarea creditelor a fost principala rezolvare gasita de consumatori si banci in urma negocierilor desfasurate in acest an in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB).

CSALB: Numarul proceselor dintre consumatori si banci s-a redus cu 1.000 in ultimul an

Numarul proceselor dintre consumatori si banci este la cel mai scazut nivel din 2015, anul infiintarii Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB). Daca in perioada 2015 - 2016 erau aproximativ 40. 000 de procese intre consumatori si banci, iar anul trecut numarul litigiilor era de 13. 000, in 2023 evidentele sistemului bancar arata ca numarul proceselor a scazut pana la 12.

CURS: Doua treimi dintre cei chestionati indica utilitatile ca principala sursa a problemelor financiare

Utilitatile reprezinta principala sursa a problemelor financiare pentru doua treimi 70%) dintre respondentii la un sondaj realizat de CURS, in timp ce preturile la alimente si medicamente sunt indicate de 54% dintre acestia. De asemenea, conform sondajului CURS, realizat in luna iulie, la cererea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar, ratele la .

Sondaj CSALB: Refinantarea, trecerea la IRCC si la dobanda fixa sunt principalele moduri prin care romanii si-au diminuat ratele la credite

Doar 21% dintre consumatorii romani de produse si servicii financiare spun ca au avut in 2022 si 2023 probleme in relatie cu bancile si IFN-urile, potrivit unui sondaj CURS la nivel national, realizat in luna iulie, la cererea Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB).

Utilitatile, alimentele, medicamentele si ratele bancare, principalele cauze ale problemelor financiare la romani. Ce solutii au gasit oamenii - sondaj CURS

Cresterea cheltuielilor cu utilitatile electricitate, apa, gaze) reprezinta principala cauza a problemelor financiare cu care se confrunta romanii in ultimii doi ani, arata un sondaj CURS, realizat la comanda Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB). Pentru a face fata, cei mai multi au taiat cheltuielile cu alimentele, utilitatile si vacantele, au pus bani deoparte si si-au luat un job in plus.

CONFERINTA DIGITALIZAREA ROMANIEI Liviu Fenoghen, directorul CSALB: Pentru noi, digitalizarea este deosebirea dintre a fi si a nu fi

Din 100 de cazuri preluate de Centru, 95 se rezolva cu impacarea partilor Pentru Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB) digitalizarea este deosebirea dintre a fi si a nu fi, a spus Liviu Vladimir Fenoghen, Directorul Centrului.

Conciliatorii CSALB: impacarile dintre consumatori si banci, cu 30% mai multe fata de anul trecut.

In primele sase luni din 2023 bancile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare catre Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB).

CONFERINTA PIATA FINANCIAR-BANCARA Liviu Fenoghen, CSALB: Instantele din Arges recomanda oficial concilierea dintre consumatori si banci prin CSALB

Solutiile obtinute in cadrul procedurilor de mediere derulate de conciliatorii Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB) nu ar putea fi obtinute in instantele de judecata, sustine Liviu Fenoghen, directorul CSALB.

Bogdan Neacsu, ARB: Nu suntem intr-o recesiune, chiar daca avem crize suprapuse

CSALB lanseaza 12 noi podcasturi despre educatia financiara si despre relatia dintre clienti si banci Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB) lanseaza si in acest an o serie de interviuri cu reprezentanti ai top-managementului bancar, pentru a veni in sprijinul informarii consumatorilor de servicii financiare cu privire la relatia lor cu bancile si cu propriile finante.

Bogdan Neacsu, ARB: Romanii trebuie sa economiseasca si sa ramana prudenti

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB) lanseaza si in acest an o serie de interviuri cu reprezentanti ai top-managementului bancar, pentru a veni in sprijinul informarii consumatorilor de servicii financiare cu privire la relatia lor cu bancile si cu propriile finante.

Un client a fost scutit de plata unei datorii de peste 90.000 de euro la o banca din Romania Cum a fost posibil

Cu ajutorul consilierii Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar CSALB), un client a fost scutit de plata unei datorii de aproximativ 446. 000 de lei, adica putin peste 90. 000 de euro. O banca din Romania a anulat peste 90. 000 de euro din datoria unui client .

actualitate, 19:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,223 seconds )