Libnet.ro
UNICEF

15:01

Millennials Costul

Libnet Ro
De ce nu isi cumpara tinerii o casa si refuza sa isi intemeieze o familie. Studiul care explica tot

De ce nu isi cumpara tinerii o casa si refuza sa isi intemeieze o familie. Studiul care explica tot

Un studiu realizat de Deloitte arata ca principalele motive de ingrijorare a romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi, dar si evolutia.

Tinerii din Romania traiesc de la un salariu la altul. Nu au bani sa-si intemeieze o familie sau sa-si cumpere o locuinta

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z ) si evolutia economiei pentru 27% dintre.

Studiu Deloitte: costul vietii si evolutia economiei ii ingrijoreaza pe romanii din generatiile Millennials si Z si ii determina sa-si amane sau anuleze planurile de a-si cumpara o locuinta sau de a-si intemeia o familie

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z) si evolutia economiei pentru 27% dintre Millennials si 22% dintre reprezentantii Generatiei Z), conform studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat in 44 de tari, inclusiv Romania. in acest context, tinerii din tara noastra isi amana sau anuleaza planurile legate de viata personala, precum achizitionarea unei noi locuinte 63% dintre Millennials si 60% dintre exponentii Generatiei Z) si intemeierea unei familii 33% dintre Millennials si 48% dintre exponentii Generatiei Z), cat si pe cele legate de viata profesionala, precum solicitarea unei cresteri salariale sau a unei promovari 48% dintre Millennials si 47% dintre exponentii Generatiei Z) ori schimbarea locului de munca 47% dintre Millennials si 46% dintre exponentii Generatiei Z). Topul preocuparilor tinerilor romani este completat de educatie si dezvoltarea abilitatilor personale si profesionale pentru 20% dintre Millennials si 35% dintre reprezentantii Generatiei Z).

Studiu Deloitte: Costul vietii si evolutia economiei ii determina pe romanii din generatiile Millennials si Z sa-si amane sau anuleze planurile de a-si cumpara o locuinta

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z) si evolutia economiei pentru 27% dintre Millennials si 22% dintre reprezentantii Generatiei Z), conform studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat in 44 de tari, inclusiv Romania.

Cele mai stresate generatii. Milenialii si Gen Z nu isi mai permit sa se casatoreasca sau sa cumpere o locuinta

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi si evolutia economiei, potrivit unui studiu Deloitte.

De ce romanii din generatiile Millennials si Z amana sau chiar renunta la planul de a-si cumpara o casa sau de a-si intemeia o familie

Costul tot mai ridicat al vietii si evolutia economiei sunt cele mai mari ingrijorari ale tinerilor romani din generatiile Millennials si Z, potrivit studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat in 44 de tari, inclusiv Romania.

Reprezentantii Generatiei Z din Romania sunt optimisti si cu privire la pensionare. Peste jumatate sunt convinsi ca vor avea un venit confortabil atunci

Principalul motiv de ingrijorare pentru tinerii romani este reprezentat de costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi 51% dintre Millennials si 32% dintre cei din Generatia Z). Cu toate acestea, tinerii romani spun ca isi pot sustine fara dificultate cheltuielile lunare 63% dintre Millennials si 57% din Generatia Z), in timp ce media globala este mai redusa 55%, respectiv 47%). Reprezentantii Generatiei Z din Romania sunt optimisti si cu privire la pensionare, 55% fiind increzatori ca vor avea un venit confortabil in acel moment, in timp ce doar 46% dintre Millennials au aceasta convingere. La nivel global, media este de doar 41% in ambele cazuri.

actualitate, 15:01

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2012 seconds )