Publicitatea online a crescut in Romania in 2014 cu 7%
Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania pentru al 8-lea an consecutiv, piata de publicitate online din Romania a avut in anul 2014 o valoare raportata de companiile participante de 112. continuă pe Wall-Street Ro
• Studiu ROADS: publicitatea online din Romania s-a ridicat anul trecut la 25,4 milioane euro
Piata de publicitate online din Romania a avut, in 2014, o valoare raportata de 25,4 milioane euro 112,8 milioane lei), potrivit celei mai recente editii a studiului ROADS, elaborat de IAB Romania si PwC Romania. Valoarea nu include mare parte din publicitatea atrasa de giganti internationali precum Google sau Facebook, cheltuielile prin aceste platforme fiind luate in considerare doar in masura in care diverse agentii sau companii le-au raportat in vederea acestui studiu. In termeni reali, cresterea fata de 2013 este de 7%, potrivit unui comunicat PwC.
• Piata de publicitate online din Romania a crescut cu 7%, fata de 2013
Conform celei mai recente editii a studiului ROADS, realizat de catre IAB Romania si PwC Romania pentru al 8-lea an consecutiv, piata de publicitate online din Romania a inregistrat, in 2014, o crestere de 7%, fata de anul precedent, ajungand la o valoare de 112. 515 lei, adica 25,4 milioane de euro, arata un comunicat transmis redactiei.
• Culisele condamnarii lui Mahomed, in Romania. Dezvaluiri despre cea mai mare teapa arabeasca a mafiei din piete
Tribunalul Galati a dat verdictul in unul dintre dosarele privind mafia importurilor de legume si fructe. Arabul care conducea operatiunile ilegale, Fawzy Rashwan Helal Mahomed, a fost condamnat in lipsa. Se banuieste ca el a fugit din Romania acum trei ani.