ANRE lanseaza joi un call-center pentru consumatorii casnici de energie
Piata energiei electrice s-a liberalizat de la 1 ianuarie 2021, insa multi consumatori casnici nu stiu cum sa aleaga un furnizor, cum sa incheie un contract pe piata libera si cum sa identifice preturile cele mai avantajoase. Desi cu intarziere, Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei ANRE) va lansa joi un call-center, special pentru a raspunde la intrebarile acestor cetateni, potrivit informatiilor HotNews. ro. continuă pe Hotnews
• ANRE: Din 8,7 milioane de consumatori casnici de energie, doar 32,8% au contracte concurentiale
Dintr-un numar de peste 8. 000 de consumatori casnici de energie, un procent de peste 32,8% 2. 243 clienti) au contracte de furnizare la preturi concurentiale. Din cei peste 8. 000 de clienti casnici, peste 50% din total sunt clienti cu un consum mediu de 55 kWhluna, care pot fi incadrati in categoria consumatorilor vulnerabili, informeaza Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei ANRE).
• ANRE a infiintat un call-center pentru consumatorii care vor sa incheie un nou contract de energie electrica
Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei ANRE) a anuntat miercuri ca infiinteaza un call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrica si gaze naturale, avand in vedere liberalizarea pietei de energie electrica incepand cu data de 1 ianuarie 2021. Consumatorii vor putea suna incepand cu ziua de joi pentru a cere informatii si a primi suport in alegerea celui mai bun furnizor de electricitate.
• ANRE a discutat doar cu marii furnizori de energie elaborarea unei legislatii controversate. Autoritatea, acuzata ca incurajeaza practici anticoncurentiale, in dauna consumatorilor
Dupa izbucnirea crizei legata de riscul umflarii facturilor la energie pentru consumatorii casnici, ca urmare a liberalizarii pietei, conducerea ANRE se afla din nou in atentia opiniei publice. Aceasta s-ar fi i.