Libnet.ro
UNICEF

06:45

Care sunt riscurile unei demisii fara preaviz si ce masuri pot prelua angajatorii

Playtech Playtech,
Care sunt riscurile unei demisii fara preaviz si ce masuri pot prelua angajatorii

Ce risti daca iti dai demisia si nu stai in preaviz? Care sunt masurile care pot fi luate de catre angajatori? Ce arata Codul Muncii, art. 81 despre demisia cu si fara preaviz? Demisia fara preaviz. Care sunt riscurile? Care sunt, de fapt, beneficiile demisiei fara preaviz si ce inseamna aceasta? Demisia reprezinta un act . continuă pe Playtech

Care sunt prevederile ANAF. Ce trebuie sa faca romanii cu poprire pe conturi pentru a scapa de ea

ANAF a propus o noua masura pentru a le veni in ajutor romanilor care se aleg cu poprire pe conturi. Ce arata comunicatul recent al ANAF Dambovita? ANAF, propunere pentru romanii cu poprire pe conturi Ministerul Finantelor Publice si Directia Nationala Antifrauda Fiscala propun un mecanism nou pentru automatizarea infintarii si ridicarii bancare de organele .

Motivele pentru care Elena Udrea s-a intors in Romania. Care sunt planurile pe care le urmareste in tara

Vestea ca Elena Udrea s-a intors in Romania a facut inconjurul tarii. Majoritatea mizeaza pe motivul ca a venit sa-si crestineze fetita in tara, dar, de fapt, fostul ministru are si alte planuri. Care este motivul intoarcerii Elenei Udrea in Romania? Analistul politic Sorin Rosca Stanescu a adus o noua ipoteza in cazul Elenei Udrea .

Curs valutar BNR, luni, 8 iulie. Care sunt cotatiile de azi?

Banca Nationala a Romaniei emite astazi un nou curs vautar. La orele 13:00 vor fi indicate cotatiile pentru astazi, 8 iulie, pe site-ul oficial. Iata variatiile monedelor si schimbarile aduse Indicelui ROBOR! Curs valutar BNR: Euro 1 Euro = 4. 7214 Lei scazut cu -0. 0031 Lei) in cursul precendent, emis de Banca Nationala a Romaniei, moneda .

Care sunt proiectele feroviare de peste 8 miliarde euro care trebuie facute cat mai rapid, dar pentru care vom mai astepta mult

Calea ferata romaneasca are nevoie mare de investitii iar subfinantarea este cronica. Se lucreaza si pe Deva - Arad, insa mai dureaza mult, iar Predeal - Sighisoara este o ruta unde reabilitarea se va face greu si costurile sunt mari. in plus, nevoie disperata de reabilitare este intre Bucuresti si Timisoara, dar si intre Giurgiu si Capitala. Alte lucrari strict necesare tin de electrificarea unor linii precum Cluj-Oradea si Constanta-Mangalia. Strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare spune ca ar fi nevoie de peste 8 miliarde euro pentru marile proiecte pana in 2023, dar trecutul ne arata ca totul va dura mult mai mult. Pentru o parte dintre proiecte nu exista suficiente surse de finantare.

ştiri de la Playtech

actualitate, 06:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2332 seconds )