FOTO VIDEO Cercetatorii Rainer Weiss, Barry C. Barish si Kip S. Thorne au castigat Premiul Nobel pentru Fizica pe 2017

Adevărul Adevărul,

Cercetatorii Rainer Weiss, Barry C. Barish si Kip S. Thorne au castigat Premiul Nobel pentru Fizica pe 2017 pentru contributia lor decisiva la realizarea detectorului LIGO si in observarea undelor gravitationale, a anuntat Comitetul Nobel, reunit marti, la sediul Institutului Karolinska din Stockholm. continuă pe Adevărul

Trei astrofizicieni americani, Rainer Weiss, Barry Barish si Kip Thorne, au primit marti premiul Nobel pentru Fizica pentru contributia decisiva la observarea undelor gravitationale, deschizand astfel o noua fereastra pentru cunoasterea Universului, scrie AFP.

UPDATE Premiul Nobel pentru fizica 2017: Rainer Weiss, Barry Barish si Kip Thorne, pentru contributia decisiva la observarea undelor gravitationale

Nobelul pentru Fizica adjudecat de doi americani si un neamt care au studiat undele gravitationale (VIDEO)

Cercetatorii Rainer Weiss, Barry C. Barish si Kip S. Thorne au castigat Premiul Nobel pentru Fizica pe 2017 pentru contributia lor decisiva la realizarea detectorului LIGO si in observarea.

Premiul Nobel pentru Fizica 2017: cercetatorii care il confirma pe Albert Einstein

Premiul Nobel pentru Fizica 2017 este impartit de Rainer Weiss, Barry Barish si Kip Thorne pentru contributii decisive la detectorul LIGO si observarea undelor gravitationale. Trei fizicieni americani au castigat premiul Nobel pentru Fizica pentru descoperirea undelor gravitationale, anticipate pentru prima data de Albert Einstein acum un secol. Mai exact, acestia au aflat ca, de [].

Elon Musk, planuri marete pentru a coloniza Marte si Luna. Ce dovada aduce pentru a arata ca ideile sale nu sunt in zadar (FOTO + VIDEO)

Elon Musk isi doreste sa colonizeze Luna si Marte si are si un plan. Acesta a explicat cum va fi posibil sa duca primele misiuni umane pe Planeta Rosie printr-un video postat pe Twitter. Musk vrea.

ştiri de la Adevărul