Libnet.ro
UNICEF

12:45

Gruia Stoica, la TVR1: Maine astept raspunsul juristilor daca avem sanse cu ordonanta presidentiala

Hotnews Hotnews,
 Gruia Stoica, la TVR1: Maine astept raspunsul juristilor daca avem sanse cu ordonanta presidentiala

Grup Feroviar Roman GFR) nu renunta la varianta de a continua procesul de privatizare a CFR Marfa, pentru a-si demonstra onorabilitatea, a declarat miercuri seara Gruia Stoica, patronul GFR, in emisiunea La varf de pe TVR1, moderata de Mihai Radulescu. continuă pe Hotnews

Ziua Z pentru privatizarea CFR Marfa. Gruia Stoica, proprietarul GFR: Sunt pregatit sa pun astazi banii pe masa daca vanzatorul isi indeplineste obligatiile

Astazi este ultima zi in care Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), castigatorul licitatiei pentru CFR Marfa, trebuie sa vireze cele 170,2 milioane de euro. Stoica va merge la ora 15. 00 la sediul Ministerului Transporturilor pentru a clarifica situatia privind obligatiile asumate, dar nu si respectate de stat. Daca obligatiile sunt respectate, Stoica este dispus sa plateasca.

Gruia Stoica, despre privatizarea esuata a CFR: E obligatoriu sa ne recuperam banii. Am indeplinit toate conditiile

Omul de afaceri Gruia Stoica afirma ca si-a indeplinit toate obligatiile in privatizarea esuata a CFR Marfa si afirma ca, daca procesul se reia, se inscrie din nou in cursa. Acesta a evitat sa spuna daca va da in judecata statul roman, dar a precizat ca este obligatoriu sa-si recupereze banii blocati in prezent, 10 milioane euro pentru garantia de participare si 20 de milioane de euro din contul escrow.

VIDEO Gruia Stoica, despre privatizarea esuata a CFR: E obligatoriu sa ne recuperam banii. Am indeplinit toate conditiile

Omul de afaceri Gruia Stoica afirma ca si-a indeplinit toate obligatiile in privatizarea esuata a CFR Marfa si afirma ca, daca procesul se reia, se inscrie din nou in cursa. Acesta a evitat sa spuna daca va da in judecata statul roman, dar a precizat ca este obligatoriu sa-si recupereze banii blocati in prezent, 10 milioane euro pentru garantia de participare si 20 de milioane de euro din contul escrow.

Cum arunca Gruia Stoica vina asupra autoritatilor statului in privinta unui posibil esec al privatizarii CFR Marfa

Gruia Stoica, proprietarul GFR, se va intalni dupa ora 15. 00 cu membri ai comisiei de privatizare a CFR Marfa, pentru a lamuri daca au fost sau nu indeplinite obligatiile cuprinse in contractul de privatizare. Inainte de aceasta intalnire, Gruia Stoica a declarat intr-o interventie telefonica la Digi24, ca in cadrul procesului de privatizare nu exista nicio conditie de plata, niciun termen de plata. De cateva zile, omul de afaceri incearca sa dea vina pe autoritatile statului care s-au ocupat de privatizare, invocand unele articole din Hotararea de Guvern privind privatizarea CFR Marfa. Intr-adevar, exista un articol in aceasta hotarare de guvern care poate duce la interpretari, insa este mentionat clar faptul ca finalizarea vanzarii-cumpararii are loc intr-o perioada de 60 de zile de la intrarea in vigoare a actului normativ.

Esecul privatizarii CFR Marfa: Gruia Stoica cere restiturea de urgenta a sumei de 30 MIL. euro

Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), a declarat ca a cerut comisiei de privatizare a CFR Marfa restituirea de urgenta a garantiei de 10 milioane de euro, precum si a avansului de 20 de milioane de euro depus pentru a indeplini.

Gruia Stoica, GFR:Din pacate, ma simt cu 30 de milioane de euro in buzunar, nu mi-am dorit acest lucru

Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), castigatorul licitatiei pentru GFR Marfa, spune ca se simte dupa esecul privatizarii cu 30 de milioane de euro in buzunar, lucru pe care nu si l-ar fi dorit.

Gruia Stoica, GFR:Privatizarea CFR Marfa este un esec. Din pacate, ma simt cu 30 de milioane de euro in buzunar, nu mi-am dorit acest lucru

Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), castigatorul licitatiei pentru CFR Marfa, spune ca se simte dupa esecul privatizarii cu 30 de milioane de euro in buzunar, lucru pe care nu si l-ar fi dorit.

Privatizarea CFR, butaforie pentru FMI? Scenariu prezentat de Relu Fenechiu: contractul cu Gruia Stoica trebuia incheiat contra-cronometru pentru ca boardul FMI sa ia in discutie scrisoarea de intentie

Relu Fenechiu, fostul ministru al Transporturilor, a explicat in emisiunea lui Robert Turcescu de la B1 TV ca negocierea contractului de privatizare a CFR Marfa cu Gruia Stoica GFR) a fost facuta contra-cronometru in data de 20 iunie, pentru ca FMI avea nevoie de contract pentru a admite scrisoarea de intentie a Romaniei in board. Acestea au fost momente politice. Fara acest contract nu intra scrisoarea in boardul FMI. Am facut un mare bine tarii atunci, a declarat Fenechiu. Cu citeva zile in urma, Varujan Vosganian spusese ca si incercarea de privatizare a Oltchim din 2012 a reprezentat bifarea unei solicitari a FMI.

Gruia Stoica vrea inapoi urgent banii cu care a garantat cumpararea CFR Marfa

Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman GFR), a declarat marti ca a cerut comisiei de privatizare a CFR Marfa restituirea de urgenta a garantiei de 10 milioane de euro, precum si a avansului de 20 de milioane de euro depus pentru a indeplini.

Scantei dupa esecul privatizarii CFR Marfa: Gruia Stoica vrea toti banii inapoi, plus daune. Manescu analizeaza mentinerea garantiei de catre stat

Ministerul Transporturilor planuieste sa nu-i mai dea inapoi lui Gruia Stoica suma de 10 milioane de euro depusa ca garantie. Proprietarul GFR: E obligatoriu sa ne recuperam toti banii.

ştiri de la Hotnews

actualitate, 12:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2148 seconds )