Libnet.ro
UNICEF

10:45

Industria Retailul

Libnet Ro
ingrijorari privind hrana romanilor. Solutiile cu care au venit ministrii |S-a decis prelungirea acestei plafonari

ingrijorari privind hrana romanilor. Solutiile cu care au venit ministrii |S-a decis prelungirea acestei plafonari

Conferinta Gustul Viitorului - Industria alimentara si retailul pentru urmatorii 7 ani a abordat problema cresterii alarmante a preturilor alimentelor, dar si disparitia produselor romanesti de la raft. Autoritatile vad plafonarea ca fiind o solutie necesara, dar retailerii sunt ingrijorati de efectele acesteia pe termen lung.

Octavian Paltanea (Carmistin): Sustinem investitiile majore in infrastructura agricola, in unitati noi de procesare

Octavian Paltanea, Director de Dezvoltare in cadrul Grupului Carmistin, a explicat in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani, powered by Kaufland, care sunt asteptarile si planurile de viitor ale companiei.

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, anunt despre plafonarea preturilor la alimentele de baza la Conferinta RO 3.0

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a explicat in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani, powered by Kaufland, pana cand se va mai mentine plafonarea pretului alimentelor in Romania si ce se va intampla dupa ce aceasta plafonare nu va mai fi aplicata.

Mihaela Neagu, actionar la Fabrica de Zahar Premium Ludus, despre productia de zahar din Romania, care e amenintata de importul din Ucraina

Mihaela Neagu, actionar la Fabrica de Zahar Premium Ludus, a vorbit in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland, despre problema importului de zahar din Ucraina, care ameninta productia de zahar din tara noastra.

Dumitru Valer Hancas, director de comunicare Kaufland Romania, despre prezenta produselor romanesti in magazine: Avem o pondere de 85%

Dumitru Valer Hancas, directorul de comunicare Kaufland Romania, a vorbit la Conferinta RO 3. 0 Gustul Viitorului, Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland, depsre prezenta produselor romanesti in magazine.

Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani |Conferinta RO 3.0 powered by Kaufland

Postul de televiziune Antena 3 CNN, parte a Intact Media, impreuna cu cotidianul national Jurnalul, organizeaza Conferinta RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland.

Consumatorii cer schimbare: Companiile care vor intelege ca au nevoie de transformare vor domina piata

Crizele suprapuse si reglementarile mai stricte aparute in ultimii patru ani au perturbat companiile din sectoarele destinate consumatorilor precum retailul, productia manufacturiera, industria auto sau tehnologia, media si telecomunicatiile TMT), punand in evidenta importanta adaptarii, digitalizarii si sustenabilitatii. in prezent, multe companii din intreaga lume se straduiesc sa sustina cresterea, sa exploreze piete noi si sa descopere noi surse de venituri intr-un mediu in care increderea consumatorilor este scazuta si semnalele privind economia sunt incerte. Implementarea unei strategii de transformare care are clientul in centrul sau este raspunsul logic, iar cercetarile PwC arata acest lucru. Cele mai performante afaceri demonstreaza ca aceasta abordare aduce rezultate. Diferentele cheie dintre castigatorii pietei si restul companiilor provin din modul in care cei dintai percep provocarile, adopta transformarea si folosesc tehnologii noi, precum AI.

Sindalimenta a finalizat implementarea unui proiect pentru formarea unor specialisti in industria alimentara

Federatia Nationala a Sindicatelor din Industria Alimentara - Sindalimenta anunta finalizarea etapei de implementare a unui proiect finantat din fonduri europene, ce vizeaza formarea profesionala pentru personalul din industria alimentara si retailul din Romania.

Investitorii spanioli aloca cel mai mare bugetimobiliarelor din Romania

Apetitul investitorilor spanioli in Romania se indreapta catre piata imobiliara, domeniul constructiilor, dar si catre ITC. De asemenea, energia verde si retailul sunt in topul sectoarelor din tara noastra care atrag investitii din Spania, conform informatiilor Asociatiei ASEMER o asociatie a investitorilor spanioli din Romania. in plus, companiile spaniole au identificat in industria locala .

VIDEO Afla ultimele trenduri din industria de retail romanesc

Inovatia a schimbat retailul si ne-a schimbat radical viata, si mai ales ne-a ajutat sa trecem peste obstacolele fara precedent din utimii ani. Vorbim la Retail Revolution 2022 despre strategiile prin care retailerii cauta sa-si fidelizeze clientii si sa atraga noi categorii de public, pentru a le oferi o noua experienta de shopping, dar si tehnologiile care schimba fata retailului. Intra in articol pentru a urmari inregistrarea evenimentului.

COMUNICAT DE PRESA Tipografia Artprint, un exemplu de companie care se reinventeaza in criza

Cele mai afectate sectoare economice de criza sanitara se cunosc: HORECA, serviciile de transport aerian de calatori sau retailul cu produse de imbracaminte si incaltaminte. Dar, cum a reactionat industria tipografica in fata pandemiei? Cezar Rasuceanu, proprietarul tipografiei Artprint, declara: este ca si cum ai merge pe autostrada si deodata te lovesti de un perete. Comparatia nu este neaparat fortata, pentru ca inchiderea mall-urilor si a chioscurilor de ziare a dus la anularea comenzilor pe care tipografiile, inclusiv Artprint, se bazau si anume brosuri si pliante comerciale plus reviste.

SUPLIMENT RETAIL ANUL TRECUT PENNY a avut cel mai bun profit din istorie - 85 milioane lei

Interviu cu Raffaele Balestra, CFO PENNY) Reporter: Cum caracterizati retailul dupa perioada de pandemie? Raffaele Balestra: 2020 a fost un an care ne-a pus la incercare din toate punctele de vedere, dar in ciuda dificultatilor semnificative generate de pandemie, am reusit sa ne atingem obiectivele economice. Din perspectiva consumului, retailul a fost mai putin afectat anul trecut, dar asta nu inseamna ca am fost marii castigatori. Industria a fost in prima linie a cumparaturilor responsabile si sigure de care s-au ocupat zeci de mii de angajati. A fost nevoie de multa solidaritate, empatie si rabdare si nu pot decat sa le multumesc tuturor colegilor pentru ca nu s-au oprit si au mers mai departe.

SUPLIMENT RETAIL IN 2020 Strategia PMI de a pune accentul pe dezvoltarea produselor fara fum s-a dovedit corecta

Interviu cu Claudiu Ilian, Director Commercial Operations in cadrul Philip Morris Romania) Reporter: Avand in vedere ca pandemia de Covid - 19 a fortat inchiderea partiala a retelelor comerciale, mai ales la inceputul crizei sanitare, iar cererile s-au mutat fortat in online, cum catalogati sectorul comertului dupa mai bine de un an de pandemie? Claudiu Ilian: Retailul si-a pastrat importanta, in ciuda perioadei dificile generate de criza. Jucatorii din retail au fost afectati in mod diferit de aceasta, insa toata lumea a trebuit sa se adapteze repede la noua realitate, caracterizata de o prezenta mai mare in online, chiar si in industria in care activeaza Philip Morris Romania. Am continuat sa folosim acest canal de vanzari, desi accentul l-am pus pe vanzarile online, atat pentru dispozitivul IQOS, cat si pentru consumabile. in cele doua luni de stare de urgenta din primavara anului trecut, colegii mei din vanzari B2B au operat online, dar ulterior au revenit la munca pe teren. Oricat de mult ne-am fi dorit sa digitalizam toate procesele comerciale, retailul are o pondere mare in continuare, la fel ca in cazul altor companii din domeniul FMCG, astfel ca as putea spune ca rolul lui a ramas constant. Evident, situatia poate diferi in cazul altor companii sau domenii.

Conferinta online retailArena Sessions: Retailul non-alimentar, incotro? Impactul Covid-19 asupra industriei, provocarile reluarii activitatii si solutii posibile, MARTI, 5 mai, de la 12:00

Pandemia de Covid-19 a avut un impact major asupra mai multor industrii si a transformat complet modul in care se desfasoara activitatea afacerilor din Romania. Unul dintre cele mai afectate domenii este industria de retail non-alimentar care se.

Doua branduri romanesti, lideri ai programului Superbrands Romania, in 2019 - 49% din brandurile declarate Superbrands provin din industria FMCG

BDR Associates anunta primele rezultate ale programului Superbrands Romania, editia 2019, dupa jurizarea asigurata de 27 de experti din domenii reprezentative si respectiv cercetarea de piata derulata in parteneriat cu Ipsos, care au fost finalizate recent. Analiza rezultatelor jurizarii si cercetarii de piata arata ca 49% din brandurile declarate eligibile pentru statutul Superbrands in Romania provin din industria bunurilor de larg consum FMCG), evidentiindu-se urmatoarele categorii: produse de ingrijire personala; dulciuri si gustari; lapte, produse lactate si inghetata; produse de ingrijire a locuintei si bere. Industria serviciilor reprezinta 13%, iar retailul non-food, 11% din total.

DELOITTE, IN 2019: Piata de fuziuni si achizitii insumeaza 100 tranzactii

Cele mai dinamice sectoare pe piata de fuziuni si achizitii, in 2019, vor fi tehnologia, retailul, industria farmaceutica si servicii medicale, bunuri de larg consum si imobiliar.

Business report: Autostrada Ploiesti-Comarnic-Brasov ar putea fi finalizata n 2024; Romnia ncepe 2019 fara buget adoptat, dar cu noi taxe; Ct i costa pe romni masa de Revelion. Record pentru jucatorii din retailul alimentar

Industria alimentara romaneasca in topul statelor membre: cifra de afaceri totala a companiilor a crescut cel mai mult din UE. Productia din industria. Romanii, zgarciti in privinta cheltuielilor cu hotelurile si restaurantele. Cat de putin cheltuim fata de bulgari. Potrivit datelor Eurostat, ponderea cheltuieilor pentru.

Cinci trenduri care vor remodela retailul si vor ajuta comerciantii sa tina pasul cu noua realitate comerciala

Transformarea digitala marcheaza o noua era in industria de retail, care va duce consumatorii intr-un loc nou, neexplorat pana acum. Retailul, precum multe alte industrii din prezent, se afla intr-o stare de perturbare, cu transformari mai pronuntate.

Care sunt domeniile cele mai afectate de criza fortei de munca din Romania

Domeniile cele mai afectate de criza fortei de munca din Romania sunt IT-ul, centrele de servicii, industria automotive si retailul, a declarat, pentru Mediafax, Sorina Donisa, director general al unei companii de resurse umane.

Ce i-a determinat pe jucatorii romani din industria fashion sa isi dezvolte afacerile

Producatorii romani, ambasadori ai brandului de tara in retailul de fashion international, si-au construit cu greu o afacere in industria de profil. Afla in continuare ce i-au determinat pe Otilia Flonta, Alin Copindeanu sau pe fondatoarea Musette,.

actualitate, 10:45

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2331 seconds )