Libnet.ro
UNICEF

13:15

Millennials Generatiei

Libnet Ro
Comparatie, intr-o singura imagine: Cati bani castiga, in medie, fiecare generatie de romani

Comparatie, intr-o singura imagine: Cati bani castiga, in medie, fiecare generatie de romani

Daca impartim romanii de pe piata muncii pe generatii de varsta, aflam ca, in acest moment, cohorta cu cele mai mari venituri medii a cea a Generatiei Y sau Millennials, adica cei nascuti intre 1981 si 1996. Potrivit datelor Institutului de Statistica, in anul 2020, categoria cu cele mai ridicate venituri brute a fost cea de 35 40 de ani, adica grupa de varsta care corespunde celor mai varstnici dintre Millenniali.

Tinerii din Romania traiesc de la un salariu la altul. Nu au bani sa-si intemeieze o familie sau sa-si cumpere o locuinta

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z ) si evolutia economiei pentru 27% dintre.

Studiu Deloitte: costul vietii si evolutia economiei ii ingrijoreaza pe romanii din generatiile Millennials si Z si ii determina sa-si amane sau anuleze planurile de a-si cumpara o locuinta sau de a-si intemeia o familie

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z) si evolutia economiei pentru 27% dintre Millennials si 22% dintre reprezentantii Generatiei Z), conform studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat in 44 de tari, inclusiv Romania. in acest context, tinerii din tara noastra isi amana sau anuleaza planurile legate de viata personala, precum achizitionarea unei noi locuinte 63% dintre Millennials si 60% dintre exponentii Generatiei Z) si intemeierea unei familii 33% dintre Millennials si 48% dintre exponentii Generatiei Z), cat si pe cele legate de viata profesionala, precum solicitarea unei cresteri salariale sau a unei promovari 48% dintre Millennials si 47% dintre exponentii Generatiei Z) ori schimbarea locului de munca 47% dintre Millennials si 46% dintre exponentii Generatiei Z). Topul preocuparilor tinerilor romani este completat de educatie si dezvoltarea abilitatilor personale si profesionale pentru 20% dintre Millennials si 35% dintre reprezentantii Generatiei Z).

Studiu Deloitte: Costul vietii si evolutia economiei ii determina pe romanii din generatiile Millennials si Z sa-si amane sau anuleze planurile de a-si cumpara o locuinta

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din generatiile Millennials si Z sunt costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi pentru 44% dintre Millennials si 33% dintre reprezentantii Generatiei Z) si evolutia economiei pentru 27% dintre Millennials si 22% dintre reprezentantii Generatiei Z), conform studiului Deloitte Global Gen Z and Millennial Survey 2023, realizat in 44 de tari, inclusiv Romania.

Cum sa lucrezi pentru un idiot. Ce iubesc si ce urasc 4 generatii de angajati la liderii lor

Patru generatii de angajati se ciocnesc in echipele care muncesc in diverse organizatii: de la aproape pensionarii Baby Boomers, la Generatia X cei trecuti de 40 de ani), pana la Generatia Y sau millennials aproximativ 25-40 de ani) si proaspetii angajati ai Generatiei Z tinerii nascuti incepand cu finalul anilor `90). Panorama pune in relatie portretul-robot al sefului ideal cu o radiografie a factorilor care ii motiveaza si ii enerveaza pe angajati, in functie de generatia in care s-au nascut.

Studiu Deloitte: generatiile mai tinere cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline

Experientele online capteaza tot mai mult atentia consumatorilor, in special pe cea a generatiilor mai tinere, potrivit raportului Deloitte Digital Media Trends 2023. Jumatate dintre respondentii din Generatia Z si Millennials cred ca experientele online le pot substitui semnificativ pe cele offline si afirma ca petrec mai mult timp interactionand cu alte persoane pe retelele de socializare decat in lumea reala. in acelasi timp, doar 20% dintre respondentii Generatiei X, Baby Boomers si Matures sunt de aceeasi parere si au acest comportament.

Cat castiga, in medie, fiecare generatie de romani si care e categoria de varsta cu cele mai mari venituri

Daca impartim romanii de pe piata muncii pe generatii de varsta, aflam ca, in acest moment, cohorta cu cele mai mari venituri medii a cea a Generatiei Y sau Millennials, adica cei nascuti intre 1981 si 1996. Potrivit datelor Institutului de Statistica, in anul 2020, categoria cu cele mai ridicate venituri brute a fost cea de 35 40 de ani, adica grupa de varsta care corespunde celor mai varstnici dintre Millenniali.

Om bogat, om sarac. Pretul vietii, raportat la puterea de cumparare din fiecare tara

Daca impartim romanii de pe piata muncii pe generatii de varsta, aflam ca, in acest moment, cohorta cu cele mai mari venituri medii este cea a Generatiei Y sau Millennials, adica cei nascuti intre 1981 si 1996. Potrivit datelor Institutului de Statistica, in anul 2020, categoria cu cele mai ridicate venituri brute a fost cea de 35 40 de ani, adica grupa de varsta care corespunde celor mai varstnici dintre Millenniali.

Banii conteaza mai mult decat timpul liber pentru Gen Z si Millennials

Pandemia a adus viitorul muncii mai aproape si a transformat modul in care oamenii se raporteaza la un job. Cu generatia Millennials predominanta pe piata muncii si odata cu introducerea angajatilor din Gen Z, s-a schimbat si cultura organizationala, accentul fiind pus mai mult pe bunastare si flexibilitate. 53% dintre tinerii generatiei Z si 45% dintre Millennials ar alege castigarea unui venit mai mare n detrimentul vacantei .

BESTJOBS: Banii conteaza mai mult decat timpul liber pentru Gen Z si Millennials

53% dintre tinerii generatiei Z si 45% dintre Millennials ar alege castigarea unui venit mai mare, care sa le asigure mentinerea stilului de viata confortabil si lipsit de griji, versus mai multe zile de concediu.

Studiu Deloitte: vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele, cu exceptia Generatiei Z, a carei atentie se indreapta catre jocurile video

Vizionarea programelor TV si a filmelor acasa ramane activitatea preferata de divertisment pentru consumatorii de toate varstele, potrivit celei mai recente editii a raportului Deloitte Digital Media Trends, in special pentru cei din generatiile Baby Boomers 40%) si X 27%), urmati de Millennials 20%). Atentia consumatorilor mai tineri se indreapta insa catre jocurile video, 24% dintre reprezentantii Generatiei Z, care au varste cuprinse intre 14 si 25 de ani, mentionand jocurile video pe primul loc, comparativ cu doar 16%, care prefera sa se uite la televizor si la filme acasa.

Reprezentantii Generatiei Z din Romania sunt optimisti si cu privire la pensionare. Peste jumatate sunt convinsi ca vor avea un venit confortabil atunci

Principalul motiv de ingrijorare pentru tinerii romani este reprezentat de costul tot mai ridicat al vietii de zi cu zi 51% dintre Millennials si 32% dintre cei din Generatia Z). Cu toate acestea, tinerii romani spun ca isi pot sustine fara dificultate cheltuielile lunare 63% dintre Millennials si 57% din Generatia Z), in timp ce media globala este mai redusa 55%, respectiv 47%). Reprezentantii Generatiei Z din Romania sunt optimisti si cu privire la pensionare, 55% fiind increzatori ca vor avea un venit confortabil in acel moment, in timp ce doar 46% dintre Millennials au aceasta convingere. La nivel global, media este de doar 41% in ambele cazuri.

STUDIU DELOITTE: Educatia, nivelul de coruptie si protectia mediului sunt principalele motive de ingrijorare pentru romanii din Generatiile Millennials si Z

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din Generatiile Millennials si Z sunt educatia si dezvoltarea abilitatilor personale si profesionale 37% dintre Millennials si 38% dintre cei din Generatia Z), nivelul de coruptie din mediul de afaceri si din politica 35%, respectiv 30%) si protectia mediului 29%, respectiv 27%), conform studiului Deloitte Global Millennial and Gen Z Survey 2021, realizat in 45 de tari din intreaga lume, inclusiv Romania. Acestea difera in mare masura de rezultatele la nivel global, conform carora cele mai mari preocupari ale exponentilor Generatiei Millennials sunt legate de mentinerea starii de sanatate 28%), somaj 27%) si protectia mediului 26%), in timp ce cei din Generatia Z pun pe primul loc protectia mediului 26%), urmata de somaj 25%) si de mentinerea starii de sanatate, conform unui comunicat remis redactiei.

Studiu Deloitte: educatia, nivelul de coruptie si protectia mediului sunt principalele motive de ingrijorare pentru romanii din Generatiile Millennials si Z

Principalele motive de ingrijorare ale romanilor din Generatiile Millennials si Z sunt educatia si dezvoltarea abilitatilor personale si profesionale 37% dintre Millennials si 38% dintre cei din Generatia Z), nivelul de coruptie din mediul de afaceri si din politica 35%, respectiv 30%) si protectia mediului 29%, respectiv 27%), conform studiului Deloitte Global Millennial and Gen Z Survey 2021, realizat in 45 de tari din intreaga lume, inclusiv Romania. Acestea difera in mare masura de rezultatele la nivel global, conform carora cele mai mari preocupari ale exponentilor Generatiei Millennials sunt legate de mentinerea starii de sanatate 28%), somaj 27%) si protectia mediului 26%), in timp ce cei din Generatia Z pun pe primul loc protectia mediului 26%), urmata de somaj 25%) si de mentinerea starii de sanatate.

STUDIU DELOITTE: Posibilitatea de a lucra de acasa reduce nivelul de stres pentru Generatiile Millennials si Z

Programul de lucru flexibil, implementat pe scara larga pe fondul pandemiei de COVID-19, ar putea reprezenta o solutie pentru reducerea nivelului de stres pe care il resimt tinerii. Aproape 70% dintre Millennials si 64% dintre exponentii Generatiei Z sustin ca posibilitatea de a lucra de acasa in viitor ar scadea stresul, reiese din cel mai recent studiu Deloitte Millennial Survey. Aceasta editie a studiului a fost efectuata pe baza a doua sondaje - primul, derulat in 43 de tari, inainte de aparitia noului coronavirus, iar al doilea, in 13 tari, dupa declansarea pandemiei, conform unui comunicat remis redactiei.

Studiu Deloitte: posibilitatea de a lucra de acasa reduce nivelul de stres pentru Generatiile Millennials si Z

Programul de lucru flexibil, implementat pe scara larga pe fondul pandemiei de COVID-19, ar putea reprezenta o solutie pentru reducerea nivelului de stres pe care il resimt tinerii. Aproape 70% dintre Millennials si 64% dintre exponentii Generatiei Z sustin ca posibilitatea de a lucra de acasa in viitor ar scadea stresul, reiese din cel mai recent studiu Deloitte Millennial Survey. Aceasta editie a studiului a fost efectuata pe baza a doua sondaje - primul, derulat in 43 de tari, inainte de aparitia noului coronavirus, iar al doilea, in 13 tari, dupa declansarea pandemiei.

Investitii de milenial: cum vad tinerii din ziua de azi achizitiile de imobiliare

Milenialii sau millennials mai sunt vazuti ca membri ai generatiei Y. in mod traditional, acestia sunt mai sceptici la achizitii masive si prefera sa stea cu parintii, dar o noua.

Milenialii se tem mai mult de somaj, saracie si coruptie decat de schimbarile climatice (sondaj)

Problemele sociale si conflictele, nu schimbarile climatice, sunt cele mai mari temeri ale generatiei care s-a nascut la sfarsitul mileniului trecut, asa-zisii millennials, arata un studiu intocmit de Comitetul International al Crucii Rosii ICRC) si prezentat in timpul forumului de la Davos, relateaza marti agentia DPA, citata de Agerpres.

Gigantul IBM a concediat 100.000 de oameni, pe parcursul mai multor ani, pentru a fi cool si trendy

Gigantul IBM a concediat pana la 100. 000 de angajati, in ultimii ani, in incercarea de a-si imbunatati imaginea in fata generatiei millennials si sa para o companie cool si trendy, precum Amazon si Google, potrivit unei.

VTEX: obiceiurile de cumparare ale generatiei Millennials determina companiile sa accelereze investitiile in IT

Cheltuielile cu tehnologiile si serviciile care permit transformarea digitala a proceselor de business, a produselor si companiilor sunt estimate sa atinga aproape 2 mii de miliarde de dolari in 2022, la nivel global, potrivit unui studiu realizat de.

actualitate, 13:15

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2155 seconds )