01:05

Ministrul Mediului critica decizia CE de a trimite Romania in fata Curtii de Justitie: Este ciudat modul in care s-a actionat

B1 TV B1 TV,

Ministrul Mediului, Tanczos Barna, a catalogat drept ciudat modul in care a actionat Executivul comunitar cu o zi inainte, cand a trimis tara noastra in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene CJUE) pentru nerespectarea . continuă pe B1 TV

Ministrul Mediului critica decizia Comisiei Europene de a trimite Romania in judecata: Este ciudat modul in care s-a actionat

Ministrul Mediului Tanczos Barna a declarat pentru Digi24 ca Romania a inchis doua dintre cele trei centrale de mare ardere pentru care a fost trimisa in judecata, precizand ca de aceea este ciudat modul in care a actionat Comisia Europeana. Declaratiile ministrului vin in contextul in care Romania a fost trimisa de Comisie in fata Curtii de Justitie a UE pentru nerespectarea normelor privind combaterea poluarii si neindeplinirea unei obligatii.

Ministrul Mediului contesta una din deciziile CE de a trimite Romania in fata Curtii de Justitie: Este ciudat modul in care s-a actionat

Comisia Europeana a decis sa trimita Romania in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene din doua motive: nerespectarea normelor UE privind combaterea poluarii industriale si neindeplinirea obligatiei de a adopta un program de control al poluarii atmosferice. Ministrul Mediului, Tanczos Barna, spune ca in prima situatie este ciudat modul in care a actionat Comisia, pentru ca Romania a inchis definitiv doua dintre cele trei centrale de mare ardere pentru care a fost trimisa in judecata.

Comisia Europeana trimite Romania in fata Curtii de Justitie a UE pentru nerespectarea legislatiei privind aerul curat si emisiile industriale

Comisia a decis joi sa trimita Romania in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene din doua motive: nerespectarea normelor UE privind combaterea poluarii industriale si neindeplinirea obligatiei de a adopta un program de control al poluarii atmosferice. in primul caz, Romania nu a asigurat functionarea a trei instalatii industriale cu detinerea unei autorizatii valabile in temeiul Directivei privind emisiile industriale Directiva 201075UE) pentru a preveni sau a reduce poluarea. in al doilea caz, Romania nu si-a adoptat primul program national de control al poluarii atmosferice in temeiul Directivei UE) 20162284 privind reducerea emisiilor nationale de anumiti poluanti atmosferici Directiva PNE).

Romania ajunge in fata Curtii de Justitie a UE din cauza poluarii

Romania ajunge in fata Curtii de Justitie a Uniunii Europene din cauza nerespectarii legislatiei europene privind aerul curat si emisiile industriale. Decizia luata de Comisia Europeana fata de Romania a fost luata din cauza nerespectarii normelor UE privind combaterea poluarii industriale si neindeplinirea obligatiei de a adopta un program de control al poluarii atmosferice, relateaza .

Nu se mai fac inscrieri pentru Rabla si Rabla Plus. Ministrul Mediului: Vom aduce cateva modificari progamului

Administratia Fondului pentru Mediu AFM) a anuntat vineri ca sesiunile de inscriere in cadrul Programelor Rabla Clasic, Rabla Plus, vor fi suspendate incepand din 3 decembrie. Ministrul Mediului, Tanczos Barna, spune ca ca s-au epuizat fondurile pentru aceste programe si ca inscrierile vor fi reluate anul viitor.

VIDEO Ministrul Muncii critica tinta de 9,4% din PIB prinsa in PNRR pentru cheltuielile cu pensiile: Nu inteleg de ce domnul Ghinea a pus acest obiectiv, in contextul in care media in UE este de 13%

Ministrul Muncii, Marius Budai PSD), a criticat vineri obiectivul din Programul National de Redresare si Rezilienta PNRR) ca totalul cheltuielilor publice brute cu pensiile sa nu depaseasca 9,4% din PIB in perioada 2022-2070. Critic acest 9,4% prins in PNRR pentru ca nu-l inteleg. De ce UE are acum 13%, noi prin legea 127 ne-am propus 11,7%, iar domnul Ghinea a spus 9,4%? Eu personal nu inteleg. , a declarat Budai, care a adaugat ca pensiile vor fi modernizate.

ştiri din Politica

ştiri de la B1 TV

actualitate, 01:05