Libnet.ro
UNICEF

13:30

Retailul Urmatorii

Libnet Ro
ingrijorari privind hrana romanilor. Solutiile cu care au venit ministrii |S-a decis prelungirea acestei plafonari

ingrijorari privind hrana romanilor. Solutiile cu care au venit ministrii |S-a decis prelungirea acestei plafonari

Conferinta Gustul Viitorului - Industria alimentara si retailul pentru urmatorii 7 ani a abordat problema cresterii alarmante a preturilor alimentelor, dar si disparitia produselor romanesti de la raft. Autoritatile vad plafonarea ca fiind o solutie necesara, dar retailerii sunt ingrijorati de efectele acesteia pe termen lung.

Octavian Paltanea (Carmistin): Sustinem investitiile majore in infrastructura agricola, in unitati noi de procesare

Octavian Paltanea, Director de Dezvoltare in cadrul Grupului Carmistin, a explicat in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani, powered by Kaufland, care sunt asteptarile si planurile de viitor ale companiei.

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, anunt despre plafonarea preturilor la alimentele de baza la Conferinta RO 3.0

Ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a explicat in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani, powered by Kaufland, pana cand se va mai mentine plafonarea pretului alimentelor in Romania si ce se va intampla dupa ce aceasta plafonare nu va mai fi aplicata.

Mihaela Neagu, actionar la Fabrica de Zahar Premium Ludus, despre productia de zahar din Romania, care e amenintata de importul din Ucraina

Mihaela Neagu, actionar la Fabrica de Zahar Premium Ludus, a vorbit in cadrul Conferintei RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland, despre problema importului de zahar din Ucraina, care ameninta productia de zahar din tara noastra.

Dumitru Valer Hancas, director de comunicare Kaufland Romania, despre prezenta produselor romanesti in magazine: Avem o pondere de 85%

Dumitru Valer Hancas, directorul de comunicare Kaufland Romania, a vorbit la Conferinta RO 3. 0 Gustul Viitorului, Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland, depsre prezenta produselor romanesti in magazine.

Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani |Conferinta RO 3.0 powered by Kaufland

Postul de televiziune Antena 3 CNN, parte a Intact Media, impreuna cu cotidianul national Jurnalul, organizeaza Conferinta RO 3. 0 Gustul Viitorului. Industria alimentara si retailul din Romania pentru urmatorii 7 ani powered by Kaufland.

Bancile de retail europene trebuie sa isi adapteze strategia la noua realitate digitala, mai ales dupa ce 2022 le-a adus venituri in crestere cu 8% si marje bune de profit

Retailul bancar european trebuie sa se concentreze pe doua prioritati strategice in urmatorii ani: reinventarea vanzarilor si a produselor, pe langa eforturile continue pentru gestionarea costurilor si procesul de digitalizare. Avansul tehnologic, dezvoltarea rapida a sectoarelor de fintech si de tehnologie din ultimii ani, precum si schimbarile in comportamentul consumatorilor le impun bancilor sa-si adapteze intr-un ritm alert atat produsele, cat si modul in care acestea ajung la clienti, potrivit raportului PwC Retail Banking Monitor 2023.

OPINII Cum s-a fript retailul bursier cu Air Claim si Allview

Air Claim si Allview - aparerent, doua listari care promiteau mult dupa suprasubscrierile cu care se inchisesera plasamentele private. Iar Air Claim chiar a confirmat in prima faza, oferind un profit de 100% in prima zi a listarii la bursa celor care cumparasera in oferta publica. Lucrurile interesante abia urmeaza, insa pentru Air Claim. Compania avea, dupa prima zi la BVB, o capitalizare de 50 milioane lei, la un profit in 2020 de 1 milion de lei si o cifra de afaceri de 1,8 milioane lei. Nu suna prea bine, dar scuza pandemiei este credibila, multe zboruri au fost anulate si fara zboruri nu sunt intarzieri si despagubiri profitul din 2019 fusese, de pilda, de 2,6 milioane lei). Absolut fanteziste pareau, insa, estimarile conducerii pentru urmatorii ani. Air Claim urma sa obtina venituri de 34 milioane lei in 2022 si 95 milioane lei in 2023 si cresterea urma sa tot tina si in 2024 si 2025.

SUPLIMENT RETAIL Pandemia a orientat consumatorii catre cresterea eficientei si sigurantei in relatia vanzator-cumparator

Interviu cu Frederic Lamy, CEO Leroy Merlin Romania) Reporter: Cum apreciati ca a evoluat comertul in timpul pandemiei? Frederic Lamy: De la inceputul pandemiei de COVID-19, retailul a fost supus unor schimbari majore mai ales in ceea ce priveste obiceiurile de consum ale clientilor in aceasta perioada, atat offline, cat si online. Cred - si asta nu este o surpriza - ca suntem intr-o noua era a consumului in care businessul online se va dezvolta intr-un ritm tot mai accelerat in urmatorii trei ani. Din punctul meu de vedere, nu putem vorbi de castigatori sau invinsi. Sunt retaileri care au reusit sa-si adapteze modelul de business la aceasta criza, ce au tinut cont de faptul ca aspiratiile clientilor nu mai sunt aceleasi. in acest context, Leroy Merlin a facut tot posibilul sa se adapteze, cu unele incertitudini, desigur, dar cu un spirit de echipa fantastic si cu o capacitate reala de a actiona si de a lua decizii cu multa agilitate.

Cum schimba generatia Y oferta unui centru comercial: retailul ramane predominant, dar zona de entertainment va creste in urmatorii ani

Pe masura ce generatia Y capata o pondere tot mai mare in randul consumatorilor, centrele comerciale sunt nevoite sa tina cont de comportamentul si nevoile acesteia. Desi zona de retail ramane predominanta in oferta unui mall, cu 50% din suprafata,.

Mihai Cosma, Kapsch Romania: Internet of things exista deja in Romania si afecteaza retailul

Desi se estimeaza ca Internet of things IoT) se va extinde in toate domeniile de business din Romania in urmatorii douazeci de ani, Mihai Cosma, Head of Solution Architecture Kapsch Romania, sustine ca acest concept deja exista in tara noastra si.

Seful Profi: Nu am ales online-ul, ci am decis sa mergem catre consumatorul din zona rurala

Daniel Cirstea, directorul general al Profi Rom Food, unul dintre cei mai mari jucatori din retailul local, pariaza pe zona rurala ca unul dintre pilonii de dezvoltare al companiei in urmatorii cinci ani in detrimentul online-ului.

Mihaela Biciu: Ne dorim ca retailul sa reprezinte 80% din investitiile la bursa

Tranzactiile realizate de Tradeville, de la infiintare, insumeaza peste 5,8 miliarde de lei, ceea ce inseamna ca, in medie, 6% din valoarea anuala a tranzactiilor de pe BVB a fost asigurata de clientii companiei, potrivit unui comunicat de presa al casei de brokeraj, care a aniversat, ieri, 20 de ani de activitate.

Retailul online va duce la o explozie a spatiilor logistice in Europa: 9 mil. mp in 5 ani

Europa va avea nevoie de inca 8,7 milioane mp de spatii logistice in urmatorii 5 ani ca urmare a exploziei retailului online, potrivit companiei Savills. Partea proasta pentru industria de retail online este ca Savills estimeaza ca nevoia de spatii.

Business report: Economisirea in vremea dobanzilor negative; Mesajul transmis de oamenii de afaceri lui Klaus Iohannis; Pepco, lider in retailul polonez de haine ieftine, vine in Romania si face angajari

Guvernul vrea inca 600. 000 de angajati in IMM-uri, antreprenorii vor predictibilitate fiscala. Guvernul vrea sa mareasca numarul de angajati din firmele mici si mijlocii cu inca sase sute de mii in urmatorii sase ani. Care este suma medie cheltuita de romani cu ocazia Black Friday? Reduceri, reduceri, reduceri. Vineri, magazinele online au fost luate cu asalt de milioanele de romani care si-au dorit sa plateasca pentru un produs cu.

Bogdan Belciu, PwC: Romania este o piata de supermarket

Retailul modern a cunoscut in ultima vreme cu o crestere medie de 10% la nivelul intregii piete de FMCG, o crestere sustinuta, care va continua cu o medie de 6% in urmatorii ani. Exista, asa cum putem observa, o tendinta a deschiderilor de magazine pe.

Bogdan Belciu, PwC: Romania este o piata de supermarket

Retailul modern a cunoscut in ultima vreme cu o crestere medie de 10% la nivelul intregii piete de FMCG, o crestere sustinuta, care va continua cu o medie de 6% in urmatorii ani. Exista, asa cum putem observa, o tendinta a deschiderilor de magazine pe.

Proprietarul Lidl ar putea detrona Carrefour si Tesco pana in 2018

Schwarz, grupul controlat de un miliardar german si care detine impreuna cu Kaufland lantul de magazine Lidl, ar putea deveni cel mai important jucator din retailul alimentar european, detronand Carrefour si Tesco in urmatorii 4 ani, arata un studiu.

Dupa un deal cu Vodafone, a pariat pe retailul alimentar: vrea o retea de 100 de magazine in 5 ani

In 2009 vindea un business de 33 de milioane de euro gigantului Vodafone. Trei ani mai tarziu intra intr-un domeniu total diferit: retailul alimentar de proximitate. Planurile sale nu se opresc la sapte magazine, cat numara in prezent reteaua Pronto, Gabriel Sandu declarand ferm ca in urmatorii 5 ani vrea sa ajunga la pragul de 100 de magazine.

actualitate, 13:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2128 seconds )