Libnet.ro
UNICEF

07:46

Feroviar Teleorman

Libnet Ro
Trenurile au sute de minute intarziere in Gara de Nord. Oamenii au stat in frig peste 5 ore

Trenurile au sute de minute intarziere in Gara de Nord. Oamenii au stat in frig peste 5 ore

Traficul feroviar a fost dat peste cap, vineri, iar trenurile au avut sute de minute intarziere in Gara de Nord din Bucuresti. Oamenii au asteptat peste 5 ore sa urce intr-un tren si sa ajunga la destinatie. Probleme pe cale ferata pe ruta Bucuresti-Craiova Mai multe trenuri au avut intaziere dupa ce o locomotiva care mergea pe ruta Rosiori Nord-Bucuresti a deraiat intr-o statie din Teleorman, conform stirileprotv.

Un utilaj feroviar s-a rasturnat la iesire din Rosiorii de Vede. Un barbat a murit

Un utilaj feroviar s-a rasturnat, marti, la iesire din Rosiorii de Vede, judetul Teleorman. Un barbat gasit inconstient a fost declarat mort.

Un angajat al CFR Infrastructura a murit, dupa ce un utilaj feroviar s-a rasturnat in Teleorman UPDATE

Un utilaj feroviar in care erau doi angajati CFR Infrastructura s-a rasturnat la iesirea din Rosiorii de Vede, anunta CFR SA. Unul dintre angajati a decedat, spun cei de la ISU.

Accident feroviar in Teleorman: Un utilaj a deraiat la iesirea din Rosiori de Vede. Mecanicul a murit (VIDEO)

UPDATE: Mecanicul utilajului, angajat CFR SA, a murit, informeaza B1 TV. Acesta este al treilea incident feroviar de la Rosiori de Vede in decurs de doar cinci luni. Precedentele au avut loc pe 13 martie si 5 iulie.

Deraiere pe calea ferata, la Rosiorii de Vede. Mecanicul a murit. Trafic pe un singur fir

Un utilaj feroviar s-a rasturnat marti la iesirea din Rosiorii de Vede, in judetul Teleorman. La fata locului intervin mai multe echipaje, iar medicii incearca sa salveze viata uui lucrator feroviar aflat in stop cardiorespirator.

CFR: Utilaj feroviar rasturnat la iesirea din Rosiorii de Vede

CFR a transmis, marti, ca utilajul feroviar implicat in incidentul din judetul Teleorman s-a rasturnat, iar in momentul accidentului in interior se aflau doua persoane.

Grindeanu, primele declaratii dupa tragedia din Galati: Sistemul a fost subfinantat zeci de ani MT a sprijinit orice propunere a CFR Calatori Prin PNRR se intra pe un alt fagas. Saptamana aceasta se depun ofertele pentru 16 locomotive electrice noi

Sorin Grindeanu PSD), ministrul Transporturilor, sustine o conferinta de presa. Sunt primele sale declaratii dupa accidentul din Gara Galati, soldat cu moartea unei femei, conductor de tren. Amintim ca un alt accident feroviar a avut loc cu doar doua saptamani in urma, in Rosiorii de Vede, Teleorman.

Mecanicii de locomotiva CFR, reexaminati, in urma accidentului feroviar din Galati. Ceasul vitezometrului s-a oprit la 75 de kmh. Filmul incidentului

Un nou accident feroviar s-a produs in Romania, in mai putin de doua saptamani! in 13 martie, la Rosiori de Teleorman, un tren de calatori a lovit un marfar incarcat cu masini, iar CFR a facut declaratii contradictorii, negand, in prima faza, ca ar fi existat un impact. Ulterior, operatorul a confirmat coliziunea. Iata ca, .

Primele concluzii despre trenurile ciocnite in Teleorman. Ce arata raportul CFR Calatori

Au fost publicate primele concluzii ale anchetei interne privind accidentul feroviar din Teleorman, din 13 martie 2023. Raportul CFR demonstreaza ca mecanicul trenului de calatori, care a lovit.

Mecanicul nu a franat, se arata in primele concluzii ale anchetei interne privind accidentul feroviar din Teleorman

Mecanicul de locomotiva a trenului CFR Calatori implicat in accidentul de la Rosiorii de Vede nu a franat la timp pentru evitarea coliziunii cu trenul de marfa, arata concluziile raportului intern privind evenimentul. Datele descarcate din instalatia de vitezometru tip IVMS de pe locomotiva EA 637 arata vinovatia mecanicului, potrivit clubferoviar. ro.

Mecanicul nu a franat - Primele concluzii ale anchetei interne privind accidentul feroviar din Teleorman si ce viteza avea trenul CFR Calatori cu putin timp inainte de coliziune

Pe 13 martie, la Rosiori, un tren de calatori lovea un tren de marfa incarcat cu masini, iar CFR Calatori a facut declaratii contradictorii, negand initial ca ar fi existat un impact. Mecanicul de la locomotiva CFR Calatori este de vina, nu a apasat deloc butonul de frana, iar viteza trenului coboara de la 50 kmh, la 0, intr-o distanta de numai 117 metri, scrie Club Feroviar, citand documente din ancheta interna derulata de CFR Calatori.

Impiegat de miscare, prins beat la serviciu dupa accidentul feroviar din Teleorman

Dupa accidentul feroviar din Teleorman, un impiegat de miscare din acelasi judet a fost prins beat la serviciu.

S-a gasit vinovatul pentru accidentul feroviar din statia Rosiori Nord: Mecanicul de locomotiva a fost arestat

Mecanicul de locomotiva al trenului implicat in accidentul feroviar din 13 martie, de la Rosiori Nord, a fost pus sub controlul judiciar a transmis, joi, IPJ Teleorman. La data de 16. 2023, fiind in continuarea cercetarilor in dosarul penal privind accidentul feroviar din data de 13. 2023, din statia Rosiori Nord, politistii din cadrul Biroului judetean Politie Transporturi Teleorman au dispus retinerea suspectului, mecanic de locomotiva al trenului IR 1822, pentru 24 ore.

Mecanicul trenului implicat in accidentul feroviar din Teleorman, pus sub control judiciar

Mecanicul de locomotiva al trenului implicat in accidentul feroviar din data de 13 martie de la Rosiori Nord a fost pus sub masura controlului judiciar, informeaza, joi, IPJ Teleorman, citat de Agerpres.

Mecanicul de tren care a produs accidentul feroviar din Teleorman a fost retinut |Ce masura au dispus procurorii in cazul sau

Mecanicul de tren care a provocat la inceputul acestei saptamani accidentul feroviar din Teleorman, soldat cu mai multe persoane ranite, a fost retinut de politisti.

Mecanicul de tren care a produs accidentul feroviar din Teleorman a fost retinut |Ce masura au dispus procurorii in cazul sau

Mecanicul de tren care a provocat la inceputul acestei saptamani accidentul feroviar din Teleorman, soldat cu mai multe persoane ranite, a fost retinut de politisti.

De ce autoritatile nu au spus ca cele doua trenuri s-au ciocnit in Teleorman. Seful CFR Calatori: Eu am hotarat

Nu am avut toate informatiile dimineata si de aceea au fost contradictorii si informatiile noastre si am preferat sa nu mai dam comunicate care nu aveau legatura cu realitatea. Aceasta este explicatia sefului CFR Calatori, Traian Preoteasa, referitoare la accidentul feroviar din Teleorman.

Directorul CFR Calatori, despre incidentul feroviar din Teleorman: Daca mecanicul dormea, era mai bine

Directorul general al CFR Calatori, Traian Preoteasa, crede ca daca mecanicul trenului de pasageri dormea in momentul incidentului feroviar, trenul ar fi fost franat de sistemul de siguranta.

Sindicalist feroviar, despre accidentul din Teleorman: Din ce am inteles, mecanicul era obosit, iar daca a fost asa, viteza lui de reactie a fost mai mica

Mecanicul trenului de calatori care a lovit marfarul ce transporta masini a fost probabil obosit, timpii de reactie au fost redusi si a contat si lipsa de experienta pentru a opera pe o sectie principala, a spus pentru HotNews. ro. Rodrigo Maxim, presedintele Federatiei Sindicatelor Transportatorilor Feroviari din Romania FSTFR). Conducerea CFR Calatori nu intelege importanta functiei de mecanic si niciodata nu au fost asa de prost platiti, mai spune sindicalistul.

Directorul CFR, despre mecanicul trenului de calatori implicat in accidentul feroviar de la Teleorman: El e vinovat. A trecut pe rosu

Traian Preoteasa, directorul CFR, a explicat la ce concluzii s-a ajuns dupa ancheta desfasurata in cazul accidentului feroviar din Teleorman.

actualitate, 07:46

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,211 seconds )