Reactii DURE in urma intentiei de modificare a Legii Audiovizualului: Are efecte economice majore
Oficialii International Advertising Association IAA) si cei ai Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania UAPR) cer retragerea Ordonantei de Urgenta de modificare a Legii Audiovizualului, motivand ca aceasta are efecte economice majore. continuă pe Wall-Street Ro
• IAA si UAPR: Cerem retragerea Ordonantei de modificare a Legii Audiovizualului. Are efecte economice majore
Oficialii International Advertising Association IAA) si cei ai Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania UAPR) cer retragerea Ordonantei de Urgenta de modificare a Legii Audiovizualului motivand ca aceasta are efecte economice majore.
• UAPR: Suntem consternati ca ordonanta de modificare a Legii Audiovizualului a trecut intr-o maniera netransparenta
Oficialii Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania UAPR) afirma ca sunt consternati de decizia Guvernului de a aproba ordonanta de urgenta care modifica Legea Audiovizualului nr. 504 din 2002.
• ARD: Modificarea Legii audiovizualului - un frumos cadou de Craciun al USL pentru Voiculescu.
Purtatorul de cuvant al ARD, Traian Ungureanu, a declarat, marti, intr-o conferinta de presa, ca ordonanta de urgenta care modifica Legea audiovizualului este un foarte frumos cadou de Craciun pentru domnul Dan Voiculescu si o lege prin care USL isi plateste datoriile fata de acesta, potrivit Mediafax. Traian Ungureanu a fost intrebat intr-o conferinta de presa cum comenteaza ordonanta de urgenta care modifica Legea audiovizualului, el aratand ca aceasta ordonanta reprezinta inca un .
• Ponta, despre modificarea Legii audiovizualului: Construim bugetul, trebuie sa stim toate ...
Premierul Victor Ponta a declarat, marti, intrebat de ce a modificat Legea audiovizualului prin OUG si care era urgenta, ca s-a apelat la Ordonanta pentru a introduce transparenta fiscala in contractele de publicitate, el aratand ca Guvernul face bugetul pe 2013 si trebuie sa stie toate veniturile, potrivit Mediafax. Ceea ce s-a modificat s-a modificat vizavi de regulile fiscale si modul de comercializare, de incheiere a contractelor privind publicitatea. Este doar o masura de transparenta .