Primul organism viu semi-sintetic din lume, creat de cercetatorii americani

Hotnews Hotnews,
 Primul organism viu semi-sintetic din lume, creat de cercetatorii americani

Primul organism viu semi-sintetic din lume, care largeste astfel spectrul vietuitoarelor din natura, a fost creat recent de oamenii de stiinta americani, potrivit unui studiu publicat in revista Nature. Informatia genetica a tuturor organismelor vii este scrisa in ADN-ul lor sub forma unui lant de patru molecule de baza sau litere -, ce constituie alfabetul vietii, noteaza Mediafax. continuă pe Hotnews

Premiera in lumea stiintifica. A fost creat primul organism viu semi-sintetic

Primul organism viu semi-sintetic din lume a fost creat de oamenii de stiinta americani, informeaza AFP. Informatia genetica a tuturor organismelor vii este scrisa in ADN-ul lor sub forma unui lant de patru.

Cel mai tare selfie. Cei mai bogati oameni din lume, intr-o singura poza

Moda selfie-urilor pare sa fi intrat pe sub pielea celor mai seriosi oameni din lume. Asa se face ca Bill Gates, Charlie Munger si Warren Buffett au acceptat sa intre in cadru, in timp ce realizatoare TV Becky.

Cinci elevi romani participa la cea mai mare competitie de stiinta si inginerie din lume

Cinci elevi romani vor participa in perioada 10-16 mai, alaturi de al and ti 1. 700 de elevi din 70 de and tari, la cea mai mare competi and tie de and stiin and ta and si inginerie din lume, Intel International Science and Engineering Fair, la Los Angeles, competi and tie dotata cu premii in valoare de 5 milioane de dolari, potrivit unui comunicat de presa remis redactiei.

Shakira, Beyonce si Sandra Bullock, pe lista celor mai influente mame din lume in 2014

Shakira, Beyonce, Victoria Beckham, Sandra Bullock sunt cateva dintre vedetele care au fost incluse in Topul 50 al celor mai influente mame din lume din 2014. Clasamentul a fost alcatuit de revista Working Mother,.

7 mai: Scufundarea celui mare vas din lume. Steaua, campioana Europei. Extragem titei din Marea Neagra. Epistola respectuoasa catre femeile noastre.

in Arabia Saudita, a inceput constructia celui mai inalt turn din lume

In Arabia Saudita, a inceput constructia celui mai inalt turn din lume, care va masura un kilometru inaltime. Pretul constructiei depaseste un miliard de dolari, iar principalul investitor este un print.

Revolutie in stiinta! Cercetatorii au creat un cod genetic artificial in ADN-ul unei bacterii

Cercetatorii americani au reusit o performanta uluitoare. Ei au creat primul organism viu care are un ADN ce contine doua baze artificiale, fata de cele patru standar d- A, C, G si T.

Ia cina pe fundul Oceanului in primul restaurant subacvatic din lume!

Cu pereti construiti in totalitate din sticla si amplasat la 5 metri adancime in Oceanul Indian, s-a deschis primul restaurant subacvatic din intreaga lume, Itha, ce apartine de resortul exclusivist Conrad Maldives Hotel.

Business report: Cat de asigurata este de fapt masina ta in caz de viituri si grindina; Impactul unei fuziuni fara precedent pe piata cimentului; Cum arata cel mai scump apartament din lume

Saracia copiilor - o analiza: Romania, mai aproape de SUA si cu mult sub oricare alt stat din UE. Romania se situeaza detasat pe primul loc in Uniunea Europeana in ceea ce priveste rata de saracie a copiilor. Contoarele inteligente sau cum consumi energie ieftina. Pentru romani, principalul avantaj este ca aceste contoare le vor permite sa utilizeze energie electrica atunci cand pretul va fi mai mic si sa plateasca.

Cea mai populara bautura din lume poate preveni deteriorarea vederii

O ceasca de cafea pe zi poate salva vederea persoanelor afectate de glaucom si diabet, sustin cercetatorii de la Universitatea Cornell din New York, citati de Daily Mail. Cercetatorii americani.

ştiri de la Hotnews