Libnet.ro
UNICEF

07:30

Ce si-au cumparat romanii si cat au cheltuit de Black Friday, potrivit Revolut

România Liberă România Liberă,
Ce si-au cumparat romanii si cat au cheltuit de Black Friday, potrivit Revolut

Platformele de e-commerce au fost cele care au atras cea mai mare parte a interesului consumatorilor de Black Friday 12 14 noiembrie 2021), dar in top 5 categorii au fost si service-urile auto, in conditiile in care soferii sunt nevoiti sa isi echipeze de iarna masinile, arata datele Revolut. S-a dublat numarul clientilor fata . continuă pe România Liberă

eMAG isi face pomana cu romanii: reduceri bestiale de Black Friday. Asa ceva se da ca painea calda

EMAG a pus pe site inainte de Black Friday un mesaj deosebit: Ce-a fost mai greu a trecut! Black Friday va incepe in scurt timp!. Chiar daca n-a zis nimic de ora, sunt reducerile care sigur.

Black Friday 2021 - Cat au cheltuit romanii prin Revolut si ce magazine au avut cele mai mari vanzari in functie de grupa de varsta

In 2021, a crescut suma medie cheltuita de fiecare utilizator in week-end-ul de Black Friday, comparativ cu acum un an sau fata de acum doi ani de la 69,7 euro in 2020 la 72,3 euro de BF 2021, in timp ce in 2019 a fost de 56 euro utilizator), arata datele Revolut. Achizitiile online au crescut, asa cum era previzibil, iar cresterile cele mai mari, sub raportul sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut, au fost inregistrate de Emag. ro si Fashion Days, cu un progres de 22% si respectiv 12% in privinta sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut anul acesta de BF, comparativ cu acelasi eveniment comercial al anului trecut, conform cifrelor Revolut.

Cat au cheltuit romanii de Black Friday in 2021. Peste 2,2 milioane de produse, comandate pe eMag

Ofertele de Black Friday au atras si in 2021, peste 2,2 milioane de comenzi inregistrand eMag in acest an. Pentru acestea romanii s-au aratat dispusi sa cheltuie nu mai putin de 609 milioane de lei.

Black Friday 2021 - elefant.ro a vandut in trei zile cat in 18 zile obisnuite

Elefant. ro spune ca vanzarile in cele trei zile de Black Friday au reprezentat aproximativ 5% din vanzarile anuale ale elefant. ro. Cel mai vandut produs, in intreaga campanie, a fost parfumul Calvin Klein Contradiction. Ora cu cel mai mare trafic pe site peste 60. 000 de utilizatori a fost intervalul 07:00 - 08:00 de vineri, 12 noiembrie. Compania a tinut Black Friday intre 12 si 14 noiembrie.

Black Friday 2021 - ANPC a amendat eMAG cu 50.000 de lei. Ce spune compania

ANPC a anuntat ca a sanctionat eMAG cu amenda contraventionala de 50. 000 de lei, dupa ce a constatat o serie de abateri legate de data de inceput a promotiilor. Anul acesta mai mult de zece retaileri au fost amendati de ANPC pentru nereguli descoperite in campaniile de Black Friday, in special legate de preturi. eMAG a anuntat sambata ca a vandut in valaore de 609 milioane lei in ziua de Black Friday. UPDATE eMAG spune ca aspectele sesizate de ANPC privind afisarea perioadei campaniei au fost rezolvate prompt, iar clientii nu au fost afectati.

Black Friday 2021 - Fashion Days spune ca a vandut cu 66% mai multe produse decat anul trecut

Fashion Days a incheiat Black Friday 2021 cu o crestere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent. Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250. 000 de comenzi, in valoare totala de peste 90 de milioane de lei fara TVA inclus). Numarul de produse vandute a crescut cu 66% fata de anul trecut si numarul de clienti a fost de peste 200.

Care au fost marii castigatori si perdanti Black Friday. Topul platilor in 2021, fata de 2020 si 2019

Un top al platilor cu cardurile Revolut in acest weekend care a marcat Black Friday indica magazinele de echipamente electronice si electrocasnice pe primul loc in topul categoriilor cu cele mai mari sume cheltuite de romani in acest an.

462 de magazine online au inregistrat de Black Friday vanzari de peste 6,9 milioane euro + TVA, prin intermediul 2Performant

Black Friday 2021 a adus in peisajul comertului online romanesc perioade extinse de reduceri si campanii adaptate la cererile consumatorilor, care nu au mai asteptat ziua de 12 noiembrie pentru a face cumparaturi, ci au profitat de lansarea ofertelor chiar de la inceputul lunii. Conform datelor companiei de tehnologie 2Performant, liderul pietei de marketing afiliat din Romania, in perioada 1-14 noiembrie 462 de magazine online care activeaza in 25 de industrii diferite si care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant. com 115. 000 vanzari, in valoare de 6. 804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decat anul trecut. Indicele de vanzari ajunge la 16,56 euro, cu alte cuvinte pentru fiecare euro investit in marketing afiliat un magazin online a castigat in medie 16,56 euro, conform unui comunicat remis redactiei.

Black Friday 2021 la eMag, motiv de amenda serioasa: cum si-a tradat milioanele de clienti

Pana la Black Friday 2021, reducerile din aceasta perioada au fost planificate si executate dupa legea junglei, clientii fiind primii care au avut de suferit. Acum, ANPC a avut un comandament.

ANPC a amendat eMag cu 50.000 de lei pentru nereguli in timpul Black Friday

ACTUALIZARE - PozitiaeMAGprivind amenda ANPC: Aspectele sesizate de ANPC privind afisareaperioadeicampanieiau fost rezolvate prompt, iar clientii nuaufostafectati. Ampus la dispozitia autoritatilor in mod transparentinformatiile necesare privind organizareacampaniilorpromotionalelaeMAG. --- Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor ANPC) a amendat cu 50. 000 de lei eMag, cel mai mare retailer online din Romania, pentru nereguli in timpul campaniei Black Friday, conform unui comunicat de presa.

ştiri din Economie

ştiri de la România Liberă

actualitate, 07:30

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2202 seconds )