Libnet.ro
UNICEF

14:15

Constructorii romani, de doua ori mai profitabili decat cei straini in perioada 2007 150; 2011

Wall-Street Ro Wall-Street Ro,
Constructorii romani, de doua ori mai profitabili decat cei straini in perioada 2007 150; 2011

Companiile locale specializate in constructia de drumuri au avut in perioada 2007-2011 o marja medie a profitului de aproximativ 8%, dubla fata de cea a celor straine, potrivit Consiliului Concurentei, care se asteapta atat la falimente, cat si la. continuă pe Wall-Street Ro

Raport CC: Romania plateste de trei ori mai mult decat Bulgaria la kilometrul de autostrada construit

Tara noastra plateste de trei ori mai mult decat Bulgaria la kilometrul de autostrada construit, insa raportat la suprafetele fiecarei tari, romanii beneficiaza de doua ori mai putin decat bulgarii de autostrada, conform unui raport al Consiliului Concurentei CC), citat de HotNews. ro.

EXCLUSIV Raport al Consiliului Concurentei: Romania construieste autostrazi de 3 ori mai scump decat Bulgaria. Germania, cele mai ieftine autostrazi. Traversarea Romaniei dureaza cat traversarea restului Europei

Romania plateste de trei ori mai mult ca Bulgaria la kilometrul de autostrada construit, insa raportat la suprafetele fiecarei tari, romanii beneficiaza de doua ori mai putin decat bulgarii de autostrada. Aceste concluzii apartin unui raport al Consiliului Concurentei, obtinut de HotNews. ro, care constata patru practici anticoncurentiale care conduc la scumpirea constructiilor de drumuri in Romania. Raportul mai arata ca pretul de constructie este influentat decisiv de preturile materialelor de constructii, pe unele segmente inregistrindu-se situatii de oligopol, unde un numar mic de producatori controleaza piata otelul beton, lianti hidraulici rutieri, filerului). Pentru a traversa tara din Constanta pana la prima autostrada spre Vestul Europei, la Mako Ungaria), trebuie parcursi aproape 900 de kilometri. Drumul se parcurge in cel putin 13 - 14 ore. Acest timp este echivalent cu cel necesar pentru traversarea intregii Europe, exclusiv pe autostrada, de la Mako la Rotterdam .

Raport al Consiliului Concurentei: Romania construieste autostrazi de 3 ori mai scump decat Bulgaria. Germania, cele mai ieftine autostrazi. Traversarea Romaniei dureaza cat traversarea restului Europei

Romania plateste de trei ori mai mult ca Bulgaria la kilometrul de autostrada construit, insa raportat la suprafetele fiecarei tari, romanii beneficiaza de doua ori mai putin decat bulgarii de autostrada. Aceste concluzii apartin unui raport al Consiliului Concurentei, obtinut de HotNews. ro, care constata patru practici anticoncurentiale care conduc la scumpirea constructiilor de drumuri in Romania. Raportul mai arata ca pretul de constructie este influentat decisiv de preturile materialelor de constructii, pe unele segmente inregistrindu-se situatii de oligopol, unde un numar mic de producatori controleaza piata otelul beton, lianti hidraulici rutieri, filerului). Pentru a traversa tara din Constanta pana la prima autostrada spre Vestul Europei, la Mako Ungaria), trebuie parcursi aproape 900 de kilometri. Drumul se parcurge in cel putin 13 - 14 ore. Acest timp este echivalent cu cel necesar pentru traversarea intregii Europe, exclusiv pe autostrada, de la Mako la Rotterdam .

EXCLUSIV: Raport al Consiliului Concurentei: Romania construieste autostrazi de 3 ori mai scump decat Bulgaria. Germania, cele mai ieftine autostrazi. Traversarea Romaniei dureaza cat traversarea restului Europei

Romania plateste de trei ori mai mult ca Bulgaria la kilometrul de autostrada construit, insa raportat la suprafetele fiecarei tari, romanii beneficiaza de doua ori mai putin decat bulgarii de autostrada. Aceste concluzii apartin unui raport al Consiliului Concurentei, obtinut de HotNews. ro, care constata patru practici anticoncurentiale care conduc la scumpirea constructiilor de drumuri in Romania. Raportul mai arata ca pretul de constructie este influentat decisiv de preturile materialelor de constructii, pe unele segmente inregistrindu-se situatii de oligopol, unde un numar mic de producatori controleaza piata otelul beton, lianti hidraulici rutieri, filerului). Pentru a traversa tara din Constanta pana la prima autostrada spre Vestul Europei, la Mako Ungaria), trebuie parcursi aproape 900 de kilometri. Drumul se parcurge in cel putin 13 - 14 ore. Acest timp este echivalent cu cel necesar pentru traversarea intregii Europe, exclusiv pe autostrada, de la Mako la Rotterdam .

Utile: Singuratatea, de doua ori mai periculoasa decat obezitatea; Ai ochii obositi? Cele mai bune solutii de refacere, la indemana ta; Cele mai vehiculate mituri despre sanatate: sfaturi pe care sa nu le crezi

Tratamente de infrumusetare cu ceai verde si negru. Ceaiurile negru si verde au fost folosite de-a lungul secolelor pentru a imbunatati sanatatea. Somonul previne artrita reumatoida. Vrei sa previi artrita reumatoida? Specialistii iti recomanda sa consumi peste gras, precum somonul, cel putin.

Raport al Consiliului Concurentei: Autostrazile construite in Romania, de trei ori mai scumpe decat in Bulgaria

Romania achita un pret de trei ori mai mare pentru kilometrul de autostrada construit fata de pretul in Bulgaria, in timp ce romanii beneficiaza de doua ori mai putin de autostrada fata de vecinii de la.

Autostrazile din Romania, de 3 ori mai scumpe decat in Bulgaria

Autostrazile construite in Romania la ses sunt de 3 ori mai scumpe decat in Bulgaria, iar diferenta intre costurile minme si maxime pentru aceeasi forma de relief este mai mare decat in Polonia si Bulgaria, potrivit Consiliului Concurentei, care.

Romania construieste autostrazi de trei ori mai scumpe decat Bulgaria

Romania construieste autostrazi de trei ori mai scumpe decat Bulgaria. Chiar si asa, vecinii nostri au o retea de autostrazi aproape tripla decat tara noastra, arata un raport al Consiliului Concurentei.

Polonezii in ziua meciului: Legia e de doua ori mai buna. Pronostic dureros pentru Steaua

In ciuda declaratiilor diplomatice din tabara Legiei fata de Steaua, in presa poloneza de marti apar declaratii in care specialistii locali vad o neta superioritate a echipei locale. Se ofera chiar si un pronostic, unul foarte dureros pentru Steaua.

Premierul Victor Ponta vede in Ramona Manescu la Transporturi o varianta mai buna decat ...

Conducerea PNL a luat in calcul, duminica, doua propuneri pentru portofoliul de la Transporturi, respectiv Nini Sapunaru si Ramona Manescu, la momentul transmiterii acestei stiri discutandu-se daca vor fi inaintate ambele premierului Ponta sau doar una dintre ele, potrivit unor surse liberale, arata Mediafax. Presedintele PNL, Crin Antonescu, a fost intrebat daca sunt sanse ca europarlamentarul Ramona Manescu sa se afle pe lista cu propuneri pentru preluarea ministerului Transporturilor, el .

actualitate, 14:15

ştirile zilei

 
carturesti.ro
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2074 seconds )