Libnet.ro
UNICEF

21:45

Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Nu avem un escroc care vine cu banii la el, ci o mare companie romaneasca

B1 B1,
Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Nu avem un escroc care vine cu banii la el, ci o mare companie romaneasca

Premierul Victor Ponta s-a declarat increzator in investitorul care va avea 51%din CFRMarfa. Nu avem un escroc care vine cu banii la el, ci o mare companie romaneasca, a spus Victor Ponta, dupa. continuă pe B1

Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Nu avem un escroc care vine cu banii la el, ci o mare companie romaneasca

Premierul Victor Ponta s-a declarat increzator in investitorul care va avea 51%din CFRMarfa. Nu avem un escroc care vine cu banii la el, ci o mare companie romaneasca, a spus Victor Ponta, dupa.

Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: E absolut necesar avizul Consiliului Concurentei pentru a se finaliza tranzactia

Premierul Victor Ponta a afirmat joi ca procedura privind privatizarea CFR Marfa nu s-a incheiat si a subliniat ca urmeaza alti pasi pe care compania castigatoare trebuie sa ii faca, transmite Agerpres.

VIDEO Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: E absolut necesar avizul Consiliului Concurentei pentru a se finaliza tranzactia

Premierul Victor Ponta a afirmat joi ca procedura privind privatizarea CFR Marfa nu s-a incheiat si a subliniat ca urmeaza alti pasi pe care compania castigatoare trebuie sa ii faca, transmite Agerpres.

Victor Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Relu Fenechiu si-a facut bine treaba si il felicit pentru asta

PremierulVictor Ponta a declarat, joi, referitor la privatizarea companiei CFR Marfa, ca ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, si-a facut bine treaba in aceasta problema si merita.

Ponta, despre privatizarea CFR Marfa: Raman prudent, pretul pe actiuni mai trebuie si platit.

Rezultatul procedurii de privatizare a CFR Marfa este unul bun, ca si pretul oferit pe pachetul de 51% din actiunile companiei, a declarat premierul Victor Ponta, adaugand insa ca el ramane prudent, deoarece trebuie obtinut avizul Consiliului Concurentei, iar banii trebuie si achitati de investitor, informeaza Mediafax. Cred ca e un rezultat foarte bun si felicit pe ministrul Fenechiu si intreaga echipa de la Ministerul Transporturilor. De altfel, Fenechiu si-a indeplinit cele doua sarcini .

Ilie Serbanescu, despre privatizarea CFR Marfa: E o tragedie

Grup Feroviar Roman, singurul ofertant pentru CFR Marfa, a fost declarat castigator in procesul de privatizare a CFR Marfa, oferind un pret de 202 milioane euro pentru pachetul de 51% din actiuni. Ilie.

Relu Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Negociem pe oferta financiara. S-au oferit mai mult de 180 milioane euro (VIDEO)

Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, a declarat, joi, in timpul negocierilor pentru privatizarea CFRMarfa, ca in prezent se duc tratative pentru oferta financiara. Potrivit acestuia, s-a oferit mai mult de.

Relu Fenechiu, despre privatizarea CFR Marfa: Negociem pe oferta financiara. S-au oferit mai mult de 180 milioane euro (VIDEO)

Relu Fenechiu, ministrul Transporturilor, a declarat, joi, in timpul negocierilor pentru privatizarea CFRMarfa, ca in prezent se duc tratative pentru oferta financiara. Potrivit acestuia, s-a oferit mai mult de.

Cum a ajuns Gruia Stoica de la afaceri cu fier vechi la privatizarea CFR Marfa

Cine este Gruia Stoica, cel care controleaza Grupul Feroviar Roman, singurul ofertant ramas in cursa pentru privatizarea CFR Marfa? Este un controversat om de afaceri, supranumit regele vagoanelor fiind plasat in 2011 de revista Forbes in Top 10 Cei mai bogati romani. Intr-un interviu acordat ziarului Libertatea, spunea ca a intrat in afaceri in 1990, iar pana la 25 de ani avea deja stransi patru milioane de dolari. Potrivit informatiilor aparute in presa de-a lungul timpului, primii bani i-a castigat din afaceri cu fier vechi. Apoi s-a orientat catre transportul feroviar de marfa. Asa a luat fiinta, in 2000, Grup Feroviar Roman, companie care a ajuns sa fie cel mai important operator privat de marfuri din tara. In timp ce compania privata GFR crestea, compania de stat CFR Marfa pierdea. De altfel, Gruia Stoica s-a folosit foarte mult de operatorul de stat de la care a preluat atat active, cat si personal. Multe din vagoanele preluate de la CFR Marfa ar fi ajuns la fier vechi.

Protest al muncitorilor feroviari in fata Ministerului Transporturilor: Privatizarea CFR Marfa, praf in ochi

Aproximativ o suta de muncitori feroviari picheteaza, marti dimineata, sediul Ministerului Transporturilor din Capitala, protestand fata de salariile mici si de privatizarea CFR Marfa.

ştiri din Politica

ştiri de la B1

actualitate, 21:45

ştirile zilei

 
adblock

Confidenţialitatea | Contact

Sitemap

Copyright © 2012-2024 Libnet.roibNet.ro

( 0,2184 seconds )